Taster som ikke virker på nokia 6610
Fra : Jimmi

Dato : 12-11-03 21:28

Hej

Er der nogen der har været udefor at navigations knapperne på en nokia 6610
ikke virker.

Jeg har skilt telefonen ad, men kan ikke finde nogle udmiddelbare fejl

håber der er nogen der kan hjælpe

mvh Jim

Fra : Benjamin

Dato : 13-11-03 09:59

Jimmi wrote:
> [...]

Det ser ud til at være et udbredt problem med netop 6610, der har nemlig
været en del tråde tidligere omkring dette.
--

/ Benjamin

Fra : Kostas

Dato : 13-11-03 10:37

"Benjamin" <nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> wrote in news:bovh5c
$2q8t$1@news.cybercity.dk:

> Det ser ud til at være et udbredt problem med netop 6610, der har nemlig
> været en del tråde tidligere omkring dette.

Vi købte 3 stk. i juli 2003 og alle 3 ryger til rep idag.

De 2 pga. svigtende tastatur og den 3. pga. skrattende højtaler.

Man kan da sige det er en fejlprocent der vil noget...

Men fuck det - har lige fået mig en 6600 - så kan 6610'eren da bruges som
dørklods...

mvh

Kostas