De seneste rygter m.m.
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-11-03 13:11

Hej

Da der pt. jo er ret stille i mobilbranchen omkring nye tilbud, lavere
priser m.v. kan jeg da bruge ventetiden på at bringe lidt løse rygter,
og lidt fakta, til torvs:

"Peter fra Leasy'" vil til at sælge lavpristelefoni.

Telia sænker minutpriser på deres Cash abb. til 70 øre, sms til 20 øre,
og abonnement kr. 0,00: www.mediawatch.dk/enews.asp?art=15556

Orange vil med på lavprisvognen, enten ved videresalg af minutter via en
privider, eller evt. med eget lavprisselskab:
www.mediawatch.dk/enews.asp?art=15560

Tele2mobilonline (68 øre/min. sms 19 øre, abb. kr. 0,00) vil fra
årsskiftet kunne bruges i udlandet, ligeledes vil der samtidigt kunne
tilbydes nummerportering til Tele2mobilonline.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : GJ

Dato : 10-11-03 19:15

>Tele2mobilonline (68 øre/min. sms 19 øre, abb. kr. 0,00) vil fra
>årsskiftet kunne bruges i udlandet, ligeledes vil der samtidigt kunne
>tilbydes nummerportering til Tele2mobilonline.

DET lyder da bare rigtig godt... hvis dette vbliver muligt tror jeg
nok jeg smutter til tele2 hvor jeg o forvejen har fastnet... Så er de
jo billigere end telmore....

Det vil jeg da se frem til.....

Fra : Dan Andersen

Dato : 10-11-03 21:24

Tja.. man skal bare læse det med småt: Telia´s 70 øre er kun til deres eget
net...

--
Med venlig hilsen, Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.regnvand.dk -

Fra : Fischer

Dato : 10-11-03 22:00

> Tja.. man skal bare læse det med småt: Telia´s
> 70 øre er kun til deres eget net...

Nej! Den kan kun bruges på Telia's eget net - ikke roame på Sonofon net.

Men de 70 øre er uanset hvilket net du ringer til.

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 11-11-03 09:59

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> Tja.. man skal bare læse det med småt: Telia´s 70 øre er kun til deres eget
> net...

Nej, det er ikke TIL deres eget net, det er PÅ deres eget net.

-cb