Nokia 5210
Fra : Maria

Dato : 10-11-03 12:51

Er der nogen som har erfaringer med Nokia 5210 gode/dårlige??

Kender intet til Nokia da jeg selv har en Sony Ericsson t200.

Hvor finder jeg en en Nokia 5210 til fornuftige penge uden sim-lås.

Fra : GJ

Dato : 10-11-03 19:18

>Er der nogen som har erfaringer med Nokia 5210 gode/dårlige??

Jeg har aldrig selv haft en nokia 5210 men min fætter, hans kæreste og
en af mine venner har den og de er alle glade for den da den holder
til stort set alt. (Landmand, landmand og flymekaniker)

>Hvor finder jeg en en Nokia 5210 til fornuftige penge uden sim-lås.

Søgt på mobilpriser:

Nokia 5210 1099.00 Uden abonnement! UAb.NETget.dk SIMlock-NEJ

Mvh Gitte

Fra : Maria

Dato : 10-11-03 20:34

Pyyhh...det var lidt af en pris, nå men det er der jo ikke noget at gøre
ved.

Det er min lillebror som godt kunne tænke sig sådan en 5210, han bliver 16
og går på efterskole. Så jeg lovede at finde ud af hvad sådan en koster,
fordi han ikke må få mobil for sine forældre, så ja det er mig der giver
ham den.