telmore
Fra : kehusband.tk

Dato : 09-11-03 18:32

Hej
Er der nogen da har været ud for at telemore sætter flere smser på end man
har skreven....?
hvis man ringer ind og siger det. står der noget andet end hvad der står på
min.

hvor mange har været ude for det samme???

Tobias

Fra : Kim

Dato : 09-11-03 18:42

Jeg har aldrig været ude for det, har være kunde der i tre år
Kan du ikke se nummert på den som du ikke har skrevet til

Fra : kehusband.tk

Dato : 09-11-03 19:01

Hej
Jo det kan jeg da... men problemet er at jeg ikke har sendt så mange smser.
inde ved telemore står da nogen og 60 og på min side står der 104 stk. smser
på en dag....

Tobias

Fra : Søren Blom

Dato : 09-11-03 19:32

> [...]
smser.
> inde ved telemore står da nogen og 60 og på min side står der 104 stk.

Du tror ikke det er fordi nogen af dine smser er længere end 160 tegn, så de
bliver sendt som to smser?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : kehusband.tk

Dato : 09-11-03 20:11

hey..
nej det er det heller ikke. for jeg gidder ikke sede og skrive lange smser.

Tobias

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-11-03 21:28

> [...]
> inde ved telemore står da nogen og 60 og på min side står der 104 stk. smser

Det der forstår jeg ikke lige, kan du formulere dig anderledes?

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : kehusband.tk

Dato : 09-11-03 22:02

jeg skal prøve...
inde ved telemore nå man ringer siger de at jeg har skreven 64 smser og på
min personlige side står da 104 smser for en dag. de har taget penge for 104
smser...
håber det var beder '

Tobias

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 09-11-03 20:16

kehusband.tk wrote:

> [...]
> hvis man ringer ind og siger det. står der noget andet end hvad der
> står på min.
>
> hvor mange har været ude for det samme???

Hvad siger Telmore's support ?

--
Jan Selchau-Hansen
"Man har et standpunkt, til man tager et nyt" J.O. Krag 1966

Fra : kehusband.tk

Dato : 09-11-03 20:39

De siger at jeg skal skrive en mail til dem. og klage. det er noget med at
de har en mail til klager (www.klage@telemore.dk)
men har ikke hørt fra dem...

Tobias

Fra : kehusband.tk

Dato : 09-11-03 20:40

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-11-03 21:27

> De siger at jeg skal skrive en mail til dem. og klage. det er noget med at
> de har en mail til klager (www.klage@telemore.dk)
> men har ikke hørt fra dem...

Kan måske skyldes at det staves telmore.dk - dog muligt der er forward da de
også ejer det andet domæne.
Mht. dit problem så lyder det meget mærkeligt, Telmore får alle data fra TDC,
og jeg har aldrig hørt noget om at der skulle være fejl, og tro mig, er det en
generel fejl ville der have været råbt "vagt i gevær" for længst.
Der er jo foruden nummer også dato og klokkeslet for hvornår beskederne er
sendt - kan du gå ind og finde beskeder sendt til et givent nummer på et
givent klokkeslet som du helt ærligt kan sige at du ikke har sendt?

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : kehusband.tk

Dato : 09-11-03 22:04

hej
Det kan jeg måske godt. men på en måde kan jeg jo heller ikke. forde at jeg
kan ikke se hvad jeg har skreven til folk...

Tobias

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-11-03 15:42

> Det kan jeg måske godt. men på en måde kan jeg jo heller ikke. forde at jeg
> kan ikke se hvad jeg har skreven til folk...

Nej okay, men du kan ikke finde nogen sendt på et tidspunkt hvor du ikke *kan*
have sendt dem, f.eks. fordi du sov, var på arbejde eller hvad det nu kunne
være?
I så fald er jeg mest tilbøjelig til at tro at du har *glemt* hvor meget du
egentlig har skrevet, har sendt billedbeskeder, ringetoner eller lignende (som
tæller 2-3 beskeder pr. stk.)

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : kehusband.tk

Dato : 10-11-03 18:38

Hej
idén var god nok. men nå jeg sover ligger min telefon et andet sted. og jeg
har noget på min telefon som hedder "udbakke" som viser hvor mange jeg har
skreven.. og til hvem. (SE T68I) så det er ikke der for. og nå jeg er i
skole/arbejde så kan det ikke lage sige gøre og kom til at sende beskeder..
billede beskeder sender jeg ikke og det samme med ringetoner.

Tobias

Fra : kehusband.tk

Dato : 10-11-03 18:46

Hej igen
Problemet er løst
Nu fik jeg en mail af telmore

Tak for aller jers svar.

Hilsen
Tobias

Fra : Brian Christensen

Dato : 10-11-03 19:18

kan vi så ikke få at vide hvad der var galt ?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 11-11-03 14:17

> Nu fik jeg en mail af telmore

Okay, hvad fandt i ud af?