Sony-Ericsson P900?
Fra : OZ

Dato : 09-11-03 14:10

Hvem kender denne (se subj.)?
Hvilke erfaringer har man med denne smartphone?
Og har Nokia en lign. på vej med samme muligheder/faciliteter?
Kender nogen prisen på dette teknologiske "udslip" fra Sony-Ericsson?
http://makeashorterlink.com/?J35521C76

Mvh. og på forhånd tak!

Fra : Martin Vest Zielke

Dato : 09-11-03 15:07

Nokia kommer med en 7700 med touchscreen!
http://www.nokia.com/nokia/0,,47550,00.html

Se prisen på P900 på www.mobilpriser.dk, den findes dog billigere i
udlandet.

Fra : KH

Dato : 10-11-03 00:12

"Martin Vest Zielke" <martinz@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nokia kommer med en 7700 med touchscreen!
> http://www.nokia.com/nokia/0,,47550,00.html
>
> Se prisen på P900 på www.mobilpriser.dk, den findes dog billigere i
> udlandet.

Er de billigst i Sverige, eller skal jeg eksempelvis til Fjernøsten
eller et smut til Spanien?
Der er jo ingen grund til at lægge penge i lommerne på forhandlere i
Danmark, som ikke formår at handle til samme pris som resten af EU.

Mvh.

Fra : KH

Dato : 10-11-03 00:30

"Martin Vest Zielke" <martinz@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nokia kommer med en 7700 med touchscreen!
> [...]

Ang. Nokia 7700..
Hvordan holdes den, når man bruger den som telefon?
Den ser da mutant-agtig ud..
Normalt sværger jeg til Nokia, da deres menu-opsætning og navigering
er og har været betydeligt lettere at hitte ud af end Ericssons
modeller.
Men hvis Ericsson har en model, som spiller Nokia af banen, hvad både
design og brugervenlighed angår, så vil jeg overveje at skifte til
Sony-Ericsson.
Pt. har jeg en Kameleon...(Nokia 6110), som jeg fik, da den lige var
kommet på markedet.
Den er så småt ved at være klar til udskiftning, da man jo må følge
med tiden og teknologien.
Og mine hovedkrav til en ny mobilos er 3-band og bluetooth, hvilket
der ikke er så forfærdelig mange af, når jeg skal holde mig til enten
Nokia eller Sony-Ericsson. Nå ja, der er jo kommet en lille ny 6600
fra Nokia, som opfylder min mindste ønsker, men med P900 får man en
hel PDA med i købet.
Og det er nu heller ikke så ringe endda.

Mvh.