Kopi af SIM-kort
Fra : Ukendt

Dato : 08-11-03 11:49

Hejsa!

Hvor finder jeg et program så jeg kan udlæse mit simkort til computeren! Her
tænker jeg på telefonbog og SMS-beskeder.

Jeg har en infrarød port til computeren og telefonen er en 6310i.

Mvh
Søren

Fra : Lars Brink [2650]

Dato : 08-11-03 15:03

> Hvor finder jeg et program så jeg kan udlæse mit simkort til computeren!
Her
> tænker jeg på telefonbog og SMS-beskeder.

Nokia PC Suite. Mener 4.88 er den seneste til 6310i. Der kan du kopiere og
meget andet til din computer. Søg på www.nokia.com efter PC Suite og 6310 så
finder du en side med det til download.

--
Mvh Lars Brink Christensen
* Hjemmeside om Colombia? Se www.colombia.dk *

Fra : JMo.

Dato : 09-11-03 15:00

"Lars Brink [2650]" <usenet@papayaREMOVEconTHISsulting.com> wrote in

> Nokia PC Suite. Mener 4.88 er den seneste til 6310i.

Nja, de første af 5'erne kan også bruges. Mener at 5.02 var den sidste der
stadig understøttede 6310i. Findes under software til 8910i.

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 18:25

Tak for hjælpen... Jeg prøver lige version 5.02..

Mvh
Søren