Dualsim
Fra : Gert

Dato : 08-11-03 06:43

Hej NG

Ville lige høre om der er nogen der har erfaring med dualsim ????
www.dualsim.dk
Virker det og hvordan ?

Fra : Peter Thomsen

Dato : 08-11-03 09:48

"Gert" <gtc@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Ville lige høre om der er nogen der har erfaring med dualsim ????
> www.dualsim.dk
> Virker det og hvordan ?

Meget kendt teknologi i Italien.

--
Regards, yours truly madly
(-: Peter Thomsen

Remove "NOSPAM_" if you want to mail me.

Fra : Zulu

Dato : 08-11-03 17:49

"Peter Thomsen" <herviljegikkehavereklamepost@NOSPAM_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:boi9vq$2n6t$1@news.cybercity.dk...
> "Gert" <gtc@tdcadsl.dk> wrote in message

> Meget kendt teknologi i Italien.

Og England for den dags skyld...

Zulu

Fra : Fischer

Dato : 08-11-03 09:47

> Ville lige høre om der er nogen der har erfaring med dualsim ????
> www.dualsim.dk
> Virker det og hvordan ?

Det virker ved at du skifter mellem de 2 SIM-kort ved at slukke og tænde for
telefonen.
Kun ét SIM-kort er aktiv ad gangen.

*Fischer

Fra : Lusk666

Dato : 08-11-03 12:16

Da jeg ringede til dem og spurgte sagde de at begge numre var aktive på en
gang..
Men at man skulle taste et kode for at ringe fra det ene nummer ?????

MVH
Lasse Jensen
Aka Lusk666

Fra : Fischer

Dato : 08-11-03 14:11

> Da jeg ringede til dem og spurgte sagde de at begge
> numre var aktive på en gang..

Det er jeg ret sikker på ikke er teknisk muligt!
Det kan godt være at man kan skifte uden at slukke, men man kan ikke være på
to forskellige mobilnet på een gang.

I det hele taget er siden ret lidt specifik og ret uigennemskuelig.
Og det med at brænde sine egne SIM-kort kunne jeg godt forestille mig ville
være i konflikt med loven.

*Fischer

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 08-11-03 17:24

Hej

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote:

>Det virker ved at du skifter mellem de 2 SIM-kort ved at slukke og tænde for
>telefonen.

Jeg er også lidt (meget) mistroisk over for det produkt ! - Men een
eller anden skrev her for at par dage siden at man skiftede mellem de 2
kort ved at taste en kode, tror det var: #3700# er dog ikke sikker...

Lad os få en rapport når nogen har afprøvet produktet.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Christopher Tracy

Dato : 08-11-03 14:07

Hej

> Ville lige høre om der er nogen der har erfaring med dualsim ????
> www.dualsim.dk
> Virker det og hvordan ?

Jeg skriver ikke for at svare på dit ? - men jeg har et der måske nok også
er relevant; det kan da ikke være alle mobil'er der er plds til sådan en
Dualsim, jeg har en Nokia 6510, og der synes jeg bestem ikke der er plads
til at sætte en dualsim i ?

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Gert Christensen

Dato : 10-11-03 07:13

Nej det er det jeg mener hvor skal det være???

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:2U5rb.5798$gB6.4490@news.get2net.dk...