taltid eller abb.
Fra : Maria

Dato : 07-11-03 19:13

Jeg har en kollega, hvor datteren har taletid hos TDC. Nu vil min kollega
gerne have at de finder en aden løsning til datteren. Fordi datteren bruger
ca. 100,-om ugen på mobilen.

Nogen der har et godt råd?

Fra : Kurt Brixen

Dato : 07-11-03 19:34

On Fri, 07 Nov 2003 19:13:25 +0100, Maria <sletmaria@sletfjong.dk> wrote:

> [...]
>gerne have at de finder en aden løsning til datteren. Fordi datteren bruger

Telmore.

www.telmore.dk

Det kræver at forældrene tanker op via Telmores hjemmeside.

Kurt Brixen

Fra : Søren Blom

Dato : 08-11-03 01:39

"Kurt Brixen" <kurt_brixen@invalid.invalid> skrev

> Telmore.
>
> www.telmore.dk
>
> Det kræver at forældrene tanker op via Telmores hjemmeside.

Problemer med Telmore er bare, at det er svære at styre i forhånd til
taletid, da Telmore giver en kredit på op til 200 kr. så hvis datteren ikke
rigtig har noget føling med sit forbrug kan hun hurtig komme i minus på sin
Telmore konto, ved så ikke om man kan få Telmore til at blokere for alle
udgående opkald så snart kontoen er i nul.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Maria

Dato : 08-11-03 10:11

Jeg mener at datteren er ca. 12 år. Nej jeg tror ikke hun har styr på hvor
meget hun bruger. For hun fik et 50,-taletidskort af noget familie fordi
lillesøsteren havde fødselsdag, og de 50,-brugte hun på 3 dage.

Fra : Steen Kleis Sorensen

Dato : 10-11-03 15:57

Telmore med saldokontrol.
Godt nok koster saldokontrol kr 25,- pr måned, men når saldoen går i
0, spærres for udgående telefoni, mens der ikke lukkes for indgående.

Saldokontrollen kan slås til og fra - og man betaler kun for den tid,
hvor den er slået til.

Mvh
Steen Kleis Sørensen
kleis@image.dk

Message sent VIA Followup and E-Mail --

Fra : Fischer

Dato : 08-11-03 09:02

> Jeg har en kollega, hvor datteren har taletid hos TDC. Nu
> vil min kollega gerne have at de finder en aden løsning til
> datteren. Fordi datteren bruger ca. 100,-om ugen på mobilen.
>
> Nogen der har et godt råd?

Det er faktisk ret simpelt.
De går bare ind på www.mixit.dk og trykker 'bliv mixit kunde'.
Vælg 'Bliv Mixit kontant kunde' og udfyld felterne - husk at sige JA til "Er
du Mobiltid kunde hos TDC Mobil, og ønsker du at overføre dit mobilnummer
til Mixit kontant?"

Så bliver hendes TDC Mobiltid konverteret til Mixit Kontant.
Alt fortsætter som før, blot med 2 forskelle:

1. Priserne bliver de lave Mixit priser.
2. Nummeret kan kun fyldes op via hjemmesiden - skrabekort kan ikke længere
benyttes.

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 08-11-03 09:50

> 1. Priserne bliver de lave Mixit priser.

Lige for at lege lidt med priserne. Hvis vi antager at 75% er til SMS og
resten er tale ligeligt fordelt dag/aften+weekend, så vil du for 100 kr. med
mobiltid få:
100 SMS + 5,1 minut tale dag + 5,1 minut tale aften+weekend.

Med Mixit Kontant vil samme forbrug koste 29,70 kr. om ugen, altså under
1/3.
(og endnu billigere resten af året, hvor man i weekenden taler for 50 øre.)

*Fischer

Fra : AJS

Dato : 08-11-03 10:40

wrote:

> [...]
>gerne have at de finder en aden løsning til datteren. Fordi datteren bruger

hej
meget simpel
ta telefonen fra hende
mvh
Axel

Fra : Maria

Dato : 08-11-03 10:53

> hej
> meget simpel
> ta telefonen fra hende
> mvh
> Axel

Ja, men det er jo ikke det der er meningen!! - Meningen er at finde noget
som passer bedre end TDC's dyre priser.

Fra : Fischer

Dato : 08-11-03 10:52

> meget simpel