XXX STJÅLET HARMONIKA XXX
Fra : Tommy T - Odense

Dato : 24-11-03 17:55

Hej allesammen

Noget af det mest forfærdelige for en harmonikaspiller er, når ens
instrument er blevet stjålet. Min er blevet stjålet, i går d. 23/11, fra
min bil parkeret i Vejle centrum. Vi var ude at spise med Alfalfa efter en
øveweekend. ØV, hvor er det træls!

Hvis Du hører fra nogen/ om nogen der vil sælge/ have vurderet en
harmonika, så giv endelig lyd fra Dig!

Lidt data om instrumentet:

Sort, Burgari Armando, pianaoharmonika med 96 basser. Den har 9 / 5
registre og 4 kor i diskant. Desuden er der indbygget mikrofonsystem, det
ses ved 2 volumenknapper på frontdækslet og en midiudgang i bunden.
Tilhørende ledninger og strømforsyning med 2 jackudgange, mærket diskant
og bas er også stjålet. De var i en lille taske der ligner en toilettaske.
Harmonikaen var i en sort harmonikarygsæk.

Tak for hjæpen!

Mange hilsner fra

Vibeke Andersen, Alfalfa.

Tlf. 75 87 09 05

Fra : Andrew

Dato : 24-11-03 22:21

- kondolerer -

/anders

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-11-03 02:46

"Tommy T - Odense" <tommy.t(no-spam)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og bas er også stjålet. De var i en lille taske der ligner en toilettaske.
> Harmonikaen var i en sort harmonikarygsæk.

Hej Vibeke

Kom med nogle numre på den, så skal jeg sørge for der advares mod den,
blandt folk heroppe i nord, som kunne finde på at købe en sådan.

M.V.H.....Benny..

Fra : Poul Erik

Dato : 25-11-03 13:02

On Tue, 25 Nov 2003 02:46:21 +0100, "Benny Mortensen"
<bfm@tdc<fjern>adsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Kom med nogle numre på den, så skal jeg sørge for der advares mod den,
>blandt folk heroppe i nord, som kunne finde på at købe en sådan.

Hmmm, kan man stadig sælge sådan nogle.
Jeg har min morfar's harmonika stående i kælderen, Måske skulle jeg
prøve at sælge den, da den ingen gavn gør, når den blot står der.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.telecykel.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-03 15:06

"Poul Erik" <lindaa@mail.telecykel.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har min morfar's harmonika stående i kælderen, Måske skulle jeg
> prøve at sælge den, da den ingen gavn gør, når den blot står der.

> [...]

Hvis du oplyser fabrikat, navn og type samt, kor/registre - evt. også i bas,
skal være med 120 basser, så kunne jeg være interesseret forudsat enighed om
prisen.

Karsten H. Jensen

Fra : Poul Erik

Dato : 25-11-03 23:45

On Tue, 25 Nov 2003 15:06:16 +0100, "KHJ"
<bitosnabelatdcadslpunktumdk> wrote:

>"Poul Erik" <lindaa@mail.telecykel.dk> skrev i en meddelelse

Vi fortsætter privat.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

Fra : Andersen [2500]

Dato : 25-11-03 13:42

"Benny Mortensen adsl.dk>" <bfm@tdc<fjern> skrev i en meddelelse
> Hej Vibeke
>
> Kom med nogle numre på den, så skal jeg sørge for der advares mod den,
> blandt folk heroppe i nord, som kunne finde på at købe en sådan.

*LOL* Hvis man vælger at læse teksten som at der skulle spilles nogle
numre på harmonikaen, såååååååååå................................

--
/Andersen [2500]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Per Moreau

Dato : 25-11-03 15:15

"Andersen [2500]" <virkerikke@nospam.dk> wrote in news:bpving$1thes1$1@ID-
152860.news.uni-berlin.de:

> [...]
>>
> *LOL* Hvis man vælger at læse teksten som at der skulle spilles nogle
> numre på harmonikaen, såååååååååå................................

Ekstra Bladet skriver: "Velkommen på forsiden":
Lille Palle fået sig en ny harmonika:
Nej, jeg var ikke i Jylland d. 23´ende !!!