Live at Knebworth.. RW
Fra : Karina Hjorth

Dato : 24-11-03 00:31

Hey gruppe,

Er der nogen, der ved, hvor mange personer publikummet til disse tre Robbie
Williams koncerter talte??

Jeg sidder lige og ser koncerten fra TVDK i går - og der er jo sygt mange
mennesker*G*

Mvh
Karina

*LOL* PS: Han hev lige en kvinde op fra publikum. Først stod hun og tog ham
på røven, så tog han hende på brysterne, og så kyssede de - længe og
lidenskabeligt. FEDT!*g*

Fra : Stampe

Dato : 24-11-03 01:57

On Mon, 24 Nov 2003 00:30:55 +0100, "Karina Hjorth"
<khjorth@oncable.dk> wrote:

>Hey gruppe,
>
>Er der nogen, der ved, hvor mange personer publikummet til disse tre Robbie
>Williams koncerter talte??

375.000 i alt:
http://www.virtualfestivals.com/festivals/article.cfm?articleid=789

>Jeg sidder lige og ser koncerten fra TVDK i g?r - og der er jo sygt mange
>mennesker*G*
>
>Mvh
>Karina
>
>*LOL* PS: Han hev lige en kvinde op fra publikum. F?rst stod hun og tog ham
>p? r?ven, s? tog han hende p? brysterne, og s? kyssede de - l?nge og
>lidenskabeligt. FEDT!*g*

Robbie har det ?benbart som mig - hvis en pige rager p? mig, rager jeg
igen

En ting jeg dog ikke forst?r: dvd'en er mindre end en m?ned gammel -
og s? er showet allerede p? tv? Det kan da ikke v?re s?rligt sundt for
salget? Som jeg lige kan huske setlisten fra TV og dvd er de stort set
identiske. Eller forst?r jeg bare ikke markedsmekanismerne? Jeg mener
selv dvdoptageren er ved at v?re udbredt.

Fra : Karina Hjorth

Dato : 24-11-03 02:11

> 375.000 i alt:
> http://www.virtualfestivals.com/festivals/article.cfm?articleid=789

Wow - 125.000 per dag... Så kan jeg sq godt forstå, jeg syntes, der var
mange mennesker... Stakkels dem, der stod bagerst *LOL*

> En ting jeg dog ikke forst?r: dvd'en er mindre end en m?ned gammel -
> og s? er showet allerede p? tv?

Jeg tror, den sælger pga alt det ekstramateriale, der er med på DVD'en (og
vist også noget på VHS'en). Den koncert, der blev vist i går varede 1,50 t
inkl. 3 reklamerpauser (eller var det 4?). På DVD'en er der i alt lige over
2,42 t. Selve koncerten varer godt nok de der 1,48 t.

Jeg vil i hvert fald gerne have den...

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : Dopedog

Dato : 24-11-03 09:46

> [...]
> identiske. Eller forst?r jeg bare ikke markedsmekanismerne? Jeg mener
> selv dvdoptageren er ved at v?re udbredt.

Ligesom Kim Larsen/Gasolin - Det Var En Lørdag (Torsdag?) Aften da den
udkom. Der kom den også hurtigt på TV.

Fra : Kim

Dato : 24-11-03 14:22

> [...]
> identiske. Eller forst?r jeg bare ikke markedsmekanismerne? Jeg mener
> selv dvdoptageren er ved at v?re udbredt.

Hvis man køber den på DVD, er lyden forhåbentlig i sync med billedet. Det
var ikke lige tilfældet med den version TVDK viste.
Desuden må man håbe at DVD'en er uden censur.

Mvh Kim

Fra : Kim

Dato : 24-11-03 15:07

Fra : lkn

Dato : 24-11-03 23:54

On Mon, 24 Nov 2003 01:56:44 +0100, Stampe <nogood@mail.dk> wrote:

>375.000 i alt:
>http://www.virtualfestivals.com/festivals/article.cfm?articleid=789

Det skøn lyder mere troværdigt end det en musikanmelder fra
Jyllands-Posten angiver:

"Næsten en halv milliard tilskuere kom til de tre koncerter."
<http://www.jp.dk/kultur/advsog/artikel:aid=2138114/>

:)

-lkn

Fra : Michael aka Slowhand

Dato : 25-11-03 00:01

"lkn" <nielsendenmark@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jyllands-Posten angiver:
>
> "Næsten en halv milliard tilskuere kom til de tre koncerter."

Hvor mange mennesker er det vi er i DK?! §8-D
Der må have været gang i s-togene!

Fra : Karina Hjorth

Dato : 25-11-03 01:39

> Hvor mange mennesker er det vi er i DK?! §8-D
> Der må have været gang i s-togene!

Nu er der jo ikke nogen, der siger, det var danskere alle sammen *LOL* Jeg
tvivler i øvrigt på, at ret mange ville køre i S-tog til Knebworth

Mvh
Karina

Fra : Peter Theglev

Dato : 24-11-03 08:26

Karina Hjorth wrote:

> [...]
>
> *LOL* PS: Han hev lige en kvinde op fra publikum. Først stod hun og tog ham
> på røven, så tog han hende på brysterne, og så kyssede de - længe og

Der var GODT NOK mange! Var jeg mon den eneste, der oplevede underlige
lydudfald i udsendelsen - jeg så den over forskellige aftener ...

/Peter

Fra : Anders Buch

Dato : 24-11-03 09:50

"Peter Theglev" <dk.kultur.musik_peth@peoplegroup.dk> wrote

> Der var GODT NOK mange! Var jeg mon den eneste, der oplevede underlige
> lydudfald i udsendelsen - jeg så den over forskellige aftener ...

Næh, vi oplevede alle sammen hvor hyklerisk det er, når man prøver at
censurere ord.

Hver gang Robbie sang (ja gu' - også i sange!)/sagde ord som fuck, bitch og
så videre, blev de erstattet af et sekunds publikums lyd uden musik. Jeg
tror en teknikker har syntes det lød 1% bedre, end beep eller stilhed.

Belastende!

- Anders

Fra : Karina Hjorth

Dato : 24-11-03 13:32

> [...]
> så videre, blev de erstattet af et sekunds publikums lyd uden musik. Jeg
> tror en teknikker har syntes det lød 1% bedre, end beep eller stilhed.

Jow, jow - det var også ved at ødelægge det hele for mig. Hvor ER det
latterligt!! Hvis folk ikke kan tåle at høre på sådanne enkelte ord - ej
heller i en sang - så kan de sq selv slukke for lyden. Det andet er nærmere
at ødelægge en koncertoplevelse for os andre.

Her er det så, jeg er spændt på, om det samme er gjort på DVD-udgaven???

Mvh
Karina