Absolute Music 21
Fra : Klaus Petersen

Dato : 23-11-03 16:13

Hej NG.

(Som sagt tidligere) er jeg ved at lave et katotek over alle mine musik
CD'er - men da jeg har
smidt mine covers til cd'erne ud er jeg nu nødt til at finde ud af
sangtitlerne på anden vis.

Jeg mangler sangtitler og kunsternavne på alle tracks på den danske version
af Absolute Music 21.

Kan i hjælpe?

mvh.
Klaus.

Fra : Morgan Frimann

Dato : 23-11-03 17:14

"Klaus Petersen" <spectual2@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> CD'er - men da jeg har
> smidt mine covers til cd'erne ud er jeg nu nødt til at finde ud af

"Ja, jeg har sgu smidt coverne ud... Ka' bedre li' når cd'erne ligner
hinanden i reolen... Det andet er sgu noget rod."

Yeah right!

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 23-11-03 18:20

> "Ja, jeg har sgu smidt coverne ud... Ka' bedre li' når cd'erne ligner
> hinanden i reolen... Det andet er sgu noget rod."
>
> Yeah right!

Det kan jo være at manden har mange cd'er, og har dem liggende i mapper? Jeg
plejer også at mistænke folk når de skal bruge covre til de nyeste cd'er,
meeen til absolute music 16 og 21 (de er da oppe på meget mere nu, er de
ikke?)

Så kan han jo godt mangle 2 covre?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Klaus Petersen

Dato : 23-11-03 21:51

> [...]
> meeen til absolute music 16 og 21 (de er da oppe på meget mere nu, er de

Det er jo det. Man får alligevel samlet en hel del CD'er sammen gennem
årene.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 23-11-03 21:49

Tyv tror hver mand stjæler