Clapton - hvilket år?
Fra : Jørgen Angel

Dato : 21-11-03 00:51

Er der nogen der var til en Clapton-koncert i 70'erne hvor han han så
sådan her ud:
http://www.angel.dk/clapton/Pages/ClaptonBWB_29a.html

Kan nogen med sikkerhed fastslå/huske hvilket år det var?

Med venlig hilsen
Jørgen Angel

Fra : -V-

Dato : 21-11-03 00:58

Jørgen Angel wrote:
> Er der nogen der var til en Clapton-koncert i 70'erne hvor han han så
> sådan her ud:
> http://www.angel.dk/clapton/Pages/ClaptonBWB_29a.html

Det dér har aldrig været Clapton.

Det er Dick Turpin, som tilfældigvis har fundet en guitar.

-V-

Fra : Jørgen Angel

Dato : 21-11-03 01:13

-V- <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> Det er Dick Turpin, som tilfældigvis har fundet en guitar.

Og hans guitar hedder Black Bess?

Fra : -V-

Dato : 21-11-03 01:36

Fra : Alias

Dato : 22-11-03 01:32

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det dér har aldrig været Clapton.
>
> Det er Dick Turpin, som tilfældigvis har fundet en guitar.

ROFLMAO!

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 05:02

Jørgen Angel wrote:
> [...]
> http://www.angel.dk/clapton/Pages/ClaptonBWB_29a.html
>
> Kan nogen med sikkerhed fastslå/huske hvilket år det var?

Ku' godt ligne årgang 70 - 71.

Mvh. Finn Holbek

Fra : Jørgen Angel

Dato : 21-11-03 18:11

"Finn Holbek" <fholbek"skriv snabela"tdcadsl.dk> wrote:

> Ku' godt ligne årgang 70 - 71.

Tak for dit bud. Er der nogen der ved hvornår Clapton var i DK i 70'erne
- og hvordan han så ud de forskellige år?
Eller kan man være så heldig at nogen af jer var til den pågældende
koncert - og er sikker på året?

Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 21:00

Jørgen Angel wrote:

> [...]
> 70'erne - og hvordan han så ud de forskellige år?
> Eller kan man være så heldig at nogen af jer var til den pågældende

Mit gæt er baseret på minderne om hvordan han så ud i div. ungdomsblade på
det tidspunkt, noget efter Cream, og sandsynligvis i tiden omkring Bind
Faith.
Kan desværre ikke hjælpe yderligere

Mvh. Finn

Fra : Jørgen Angel

Dato : 22-11-03 09:14

> [...]

> det tidspunkt, noget efter Cream, og sandsynligvis i tiden omkring Bind

Det var en solokoncert.

> Kan desværre ikke hjælpe yderligere

Tak for forsøget. Kan andre komme det nærmere?

Jørgen

Fra : OttoKazz

Dato : 20-04-04 23:32

Hej Jørgen.

Ved ikk om du har fået svar ang. dit spørgsmål. Men jeg forsøger
alligevel

Jeg mener at billedet er fra koncerten i KB hallen den 20. Juni 1974.

Håber det kan hjælpe.

/oK

http://www.kandu.dk/