Depeche Mode?
Fra : Brian Hansen

Dato : 19-11-03 16:28

Hey!

1. Hvad er er det Martin siger lige inden sangen "Breathe" under koncerten
One Night In Paris, hvor publikum stadig/igen nynner "omkvædet" fra
"Waiting for the night "?

2. En anden ting jeg aldrig har fundet ud af, hvad bliver der sagt til sidst i
sangen "Black Celebration", for mig lyder der nærmest russisk?

3. Blev i tidernes morgen noget skuffet da jeg købte 101,
da jeg havde forventet et par timers live koncert.
Er det ikke lavet en sådan, eller andet fra tiden fra USA tour'en?

Mvh.
Brian

Fra : Christian Muus

Dato : 19-11-03 16:41

"Brian Hansen" <brian.hansen@newmail.dk> wrote in message
> [...]
sidst i
> sangen "Black Celebration", for mig lyder der nærmest russisk?

Hvor er den konkurrence?

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-11-03 17:08

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message news:3fbb8f23$0$9773$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Hvor er den konkurrence?

Hmm, ikke forstået!

Mvh
Brian

Fra : Christian Muus

Dato : 19-11-03 17:13

> "Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message

> Hmm, ikke forstået!

Sorry, det kunne nemlig bare godt lyde som nogle spørgsmål, der var til en
eller anden konkurrence på en hjemmeside

Christian

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-11-03 17:20

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in message news:3fbb9679$0$9747$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Sorry, det kunne nemlig bare godt lyde som nogle spørgsmål, der var til en
> eller anden konkurrence på en hjemmeside

Okay, men ikke lige tilfældet...
Så havde der nok også være flere...

Mvh.
Brian

Fra : Lars Sommer

Dato : 19-11-03 17:10

Brian Hansen wrote:

> 1. Hvad er er det Martin siger lige inden sangen "Breathe" under koncerten
> One Night In Paris, hvor publikum stadig/igen nynner "omkvædet" fra
> "Waiting for the night "?

Han siger "Silence" (på fransk) - frit oversat til "Ti stille!"...

> 2. En anden ting jeg aldrig har fundet ud af, hvad bliver der sagt til sidst i
> sangen "Black Celebration", for mig lyder der nærmest russisk?

Jeg mener blot, at Dave Gahan siger "Let's have a Black Celebration" i
en ret kraftigt distortet mikrofon...

> 3. Blev i tidernes morgen noget skuffet da jeg købte 101,
> da jeg havde forventet et par timers live koncert.
> Er det ikke lavet en sådan, eller andet fra tiden fra USA tour'en?

På den netop udgivne DVD-version af 101 er hele den optagne del af
koncerten i Rose Bowl, Pasadena på disk 2...

Enjoy,

Lars.

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-11-03 17:26

"Lars Sommer" <grouchoFJERN@MIGmail.dk> wrote in message news:3fbb95dc$0$94995$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Han siger "Silence" (på fransk) - frit oversat til "Ti stille!"...

Okay, den kober jeg, lyder ogsa meget logisk.

> Jeg mener blot, at Dave Gahan siger "Let's have a Black Celebration" i
> en ret kraftigt distortet mikrofon...

Det ma jeg da lige prove at finhore en dag, maske chancen for at ku'
hore det nar man ved hvad han siger.

> På den netop udgivne DVD-version af 101 er hele den optagne del af
> koncerten i Rose Bowl, Pasadena på disk 2...

Fedest, den ma jeg ud og ha' fingre i. Hvor meget er der optaget,
siden du skriver det pa den made, snakker vi kun en ? time, eller hva'?

Mvh og takker.
Brian

Fra : Pipeline

Dato : 19-11-03 17:35

"Brian Hansen" <brian.hansen@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> Fedest, den ma jeg ud og ha' fingre i. Hvor meget er der optaget,
> siden du skriver det pa den made, snakker vi kun en ? time, eller hva'?

> Mvh og takker.
> Brian

Der er ca. en times optagelser. Hele koncerten blev desværre ikke optaget
dengang. MEN: Næsten alle sange er skåret i starten og slutningen, dvs. der
bliver fadet ind og ud i selve sangene.
MVH
Pipeline

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-11-03 18:25

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> wrote in message news:7dNub.6312$TM1.1455@news.get2net.dk...

> [...]
> dengang. MEN: Næsten alle sange er skåret i starten og slutningen, dvs. der

Okay takker, men intet alternativ fra dengang altså?

Lige et OT, hvad sker der lige med tegnsætningen hér;
alle mine å'er og ø'er bliver lavet om, lod også mærke til at
Lars' å'er så mærkelige ud til at starte med?
Er da spændt på at se hvad der sker med denne?

Mvh
Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 19-11-03 18:36

"Brian Hansen" <brian.hansen@newmail.dk> wrote in message news:3fbba726$0$142$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Er da spændt på at se hvad der sker med denne?

Det så nu rigtigt nok ud, er det kun hos mig det er galt?
Spøjst...

Mvh.
Brian

Fra : Poul Erik

Dato : 20-11-03 01:20

On Wed, 19 Nov 2003 18:35:58 +0100, "Brian Hansen"
<brian.hansen@newmail.dk> wrote:

>Det så nu rigtigt nok ud, er det kun hos mig det er galt?
>Spøjst...
>
>Mvh.
>Brian

Det hele (også de tidligere mails i tråden) ser fint og rigtigt ud
her.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.telecykel.dk

Fra : Lars Sommer

Dato : 20-11-03 08:46

Jeg benytter et newsprogram, der ikke er saa god til de danske
karakterer...!

Anyway, tjek Black Celebration på One Night In Paris DVD'en, der synes
jeg, det er ret tydeligt at hoere, at Dave siger "Let's have a Black
Celebration" til sidst i nummeret...

Enjoy,

Lars.

Fra : Mikkel Knudsen