Mangler artist og sangnavn
Fra : N2000

Dato : 18-11-03 21:43

Davs i gruppen,

Dette ville være fedt hvis nogen lige kunne sige hvem det er der synger et
eller andet med ski ski ski ski
Det er et eller andet RnB eller hiphop band (Amerikansk)

Jeg ved godt det ikke er meget hjælp men håber det er nok

Håber nogen kan hjælpe...

MVH Peter M

Fra : Rasmus Madsen

Dato : 19-11-03 00:28

Lidt få informationer, men det lyder som et "ski"de godt nummer ;)

Fra : N2000

Dato : 21-11-03 13:39

Jeg ved godt det ikke var ret meget info, men det var sq lige det eneste jeg
ved om sangen, så det var lidt af et longshoot.

/PM