Hvem skal tidligt op i morgen (Suede forsa~
Fra : Stampe

Dato : 13-11-03 22:02

Et godt råd: lad være med at satse på telefon/internet. Find en
TDC-shop. Til store begivenheder (som denne) har de printet billetter
ud på forhånd. Når man køber, bliver billetten så registreret som
solgt og skulle det ske at butikken ligger inde med usolgte billetter,
bliver de "frigivet" til salg igen. Men jeg har endnu ikke hørt om der
en butik skulle have haft billeter i overskud, når køen var tom. Når
butikken løber tør for printede billetter, så må man håbe på at der
stadig er ledige pladser i systemet.

Held & lykke

Fra : Michael Lund Sørens~

Dato : 14-11-03 11:31

Stampe skrev :
> [...]
> en butik skulle have haft billeter i overskud, når køen var tom. Når
> butikken løber tør for printede billetter, så må man håbe på at der

Gik de kun i opløsning for en dag og er taget på Reunions tour ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Dopedog

Dato : 14-11-03 11:46

> Gik de kun i opløsning for en dag og er taget på Reunions tour ?

Det er vel en afskedsturne de skal igang med ... eller måske har de bare
lært lidt for meget af Kiss

Fra : rosenauer.dk

Dato : 14-11-03 11:59

Tjah, alle tiders scoop for at få solgt deres nye Greatest Hits album.. og
hurtig hovedregning, 1500 * kr. 335 + gebyr = godt stykke over en halv mio.
i billetindtægter - smart :)

Nå.. men hvad pokker, jeg købte også selv - så der dukker helt klart flere
billeder op i http://rosenauer.dk/photography.php?gallery=Music/Suede =)

Mvh,

Martin
http://rosenauer.dk