Knivsliber
Fra : Herbert

Dato : 24-11-03 13:59

Hejsa

Jeg har set en fix ting til og slibe knive med. Så det bliver superskape.
Den hedder noget med "Spyderco". Er der nogle der ved hvor jeg finder den og
hvad den koster?

På forhånd tak
Erik

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-11-03 15:17

On Mon, 24 Nov 2003 13:59:17 +0100, "Herbert" <herbert007@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Den hedder noget med "Spyderco". Er der nogle der ved hvor jeg finder den og

http://makeashorterlink.com/?X294420A6
http://www.lntrade.dk/tilbehor_txt.htm#spyderco

Ellers kan man sikkert maile til dem for at få en dansk forhandler

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Loke

Dato : 25-11-03 12:49

wrote:

> [...]
>Den hedder noget med "Spyderco". Er der nogle der ved hvor jeg finder den og

Du kan bruge formuer på diverse underlige fabrikater slibeanordninger
eller du kan skaffe dig et stykke skifer som man kan finde gratis,
endnda slebet til i form, da det bliver brugt som sålbænke under
vinduer. Vil du spendere er pengene bedre givet ud på en arkansas sten
der holder din levetid ud.