Flæskesteg
Fra : Padmé Amidala

Dato : 22-11-03 21:21

Hvor mange gram skal jeg påregne pr. person af flæskesteg? 3 personer i
selskabet spiser meget og 2 spiser normalt.

VH
Padmé

Fra : Inger Pedersen

Dato : 22-11-03 21:31

"Padmé Amidala" <gsagae@geagnhwo.com> skrev i en meddelelse
> Hvor mange gram skal jeg påregne pr. person af flæskesteg? 3 personer i
> selskabet spiser meget og 2 spiser normalt.

250 - 300 g.
De skal vel ikke KUN spise flæskesteg?
Så må de ekstremt sultne tage ekstra kartofler og rødkål

Hilsen Inger

Fra : Padmé Amidala

Dato : 22-11-03 21:49

Nej, det er ikke det eneste vi skal spise
Der er naturligvis også brune/hvide kartofler til, salat og diverse surt..
Og frugtsalat og ris ala mande til dessert..

Men jeg går ud fra 250-300 gram pr. person.

VH
Padmé