Nico cuisine
Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 21-11-03 19:01

Jeg har fundet en opskrift hvor man skal bruge Nico cuisine? men hvad er det
og hvor kan det fås, i det lokale supermarked var der ingen der kunne hjælpe
os og vi har ikke set det i de butikker vi er kommet i1

På forhånd tak
Hanne M.

Fra : Pia J

Dato : 21-11-03 21:02

"www.toyota-forum.dk" <hvidbergSLETDETMEDSTORT@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg har fundet en opskrift hvor man skal bruge Nico cuisine? men hvad er
det

Det er en madlavnings creme fraiche som tåler opvarmning uden at skille. De
havde den i Bilka, man har nu skiftet til et andet mærke med en smartere
etiket, som er sværere at gennemskue, men jeg mener jeg fandt frem til en af
dem kunne det samme. Fedtindholdet er så vidt jeg husker lavere end normalt.

:Pia

Fra : Padmé Amidala

Dato : 21-11-03 22:00

Den nye nico cuisine hedder vist nok Nova, som findes i flere varianter. Fås
i DS.

VH
Padmé

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 22-11-03 10:45

Jeg har tidliger købt Nico cuisine i Netto

Mvh.
Mette

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 22-11-03 11:43

"Mette Nylander Sørup" <bio_freak1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har tidliger købt Nico cuisine i Netto
>
> Mvh.
> Mette

Takker for alle svarene

Mvh