Frost i vores kød
Fra : HHR

Dato : 19-11-03 19:54

Hvad gør at der kan gå frost i det kød som ligger i vores fryser,
det jeg mener er at kødet bliver meget gl og grå/gul at kigge på?

Alt kød er i det man kalder frostposer.

MVH Hans Henrik

Fra : Thïngmand

Dato : 20-11-03 09:53

> Hvad gør at der kan gå frost i det kød som ligger i vores fryser,
> det jeg mener er at kødet bliver meget gl og grå/gul at kigge på?
>
> Alt kød er i det man kalder frostposer.

Hvor lang tid har det ligget? Falder jeg over en gammel pose i bunden, der
er et år eller ældre, ser den også sådan ud og som regel spiser jeg det
ikke...

--
Thïngmand
www.thingmand.dk