Chili ID - bog eller website ?
Fra : WTR

Dato : 17-11-03 16:47

Hej

Jeg leder efter en bog eller website, så jeg kan identificere mine chili.
Det skal være med billede af chili, blad/planten og blomsten.

Jeg har nemlig selv tørret nogle frø fra forskellige indkøb af chili i
supermarkeder. Men jeg vil gerne kende typen...

/WTR

Fra : Per

Dato : 17-11-03 17:02

On Mon, 17 Nov 2003 16:46:32 +0100, WTR wrote:

> [...]
>
> Jeg har nemlig selv tørret nogle frø fra forskellige indkøb af chili i
> supermarkeder. Men jeg vil gerne kende typen...

Der er noget her:
http://www.chillifarm.com/chilli_store/books.asp
http://www.chillifarm.com/chilli_store/seeds.asp

Godt nok ikke billeder af blomster og blade, men måske det kan hjælpe lidt
på vej.

--
MVH Per
Billede af Molly: http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : JS

Dato : 18-11-03 11:56

http://www.capsicum.dk

Fra : MBP

Dato : 02-12-03 22:41

ser her læse om
Chili

www.chilijohn.com/

Fra : Ditte Hansen

Dato : 06-12-03 20:53

Hejsa, det er godt nok nogle dage siden du har opsat dit ønske, men jeg
håber du måske ser dette link alligevel.

http://www.primafroe.dk
Der er godt nok ikke vildt mange chilier der inde, men der er billeder.

Håber det kan bruges.

Hilsen Ditte