Gløgg
Fra : rvp

Dato : 17-11-03 11:41

Hej gruppe.

Der er uden tvivl blevet spurgt om dette et utal af gange. Så med al mulig
frygt for repressalier spørger jeg nu: Nogen der har en opskrift på den
perfekte gløgg?

Rasmus

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 17-11-03 15:16

"rvp" <ccc86675@vip.cybercity.dk> wrote in

> Der er uden tvivl blevet spurgt om dette et utal af gange. Så med al
> mulig frygt for repressalier spørger jeg nu: Nogen der har en opskrift
> på den perfekte gløgg?

Jeg har i år prøvet følgende (fundet i denne gruppe tidligere på året):

Jeg har endnu ikke prøvesmagt den, men selve ekstrakten dufter og smager
pragtfuldt. Jeg lavede min i sensommeren.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Rikke Nielsen

Dato : 17-11-03 15:55

Hej.

Og for guds skyld, brug IKKE skod rødvin. Find en ordentlig.

Hilsen Flemming Kold.

"-- "

Ordentlige råvare, giver et ordentlig resultat...