Italiensk
Fra : Riccardo Terranova

Dato : 12-11-03 09:23

Hvor kan man købe gode italiensk delikatesser og vin på nettet?

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 12-11-03 09:29

"Riccardo Terranova" <rttpi@mac.com> wrote in message
> Hvor kan man købe gode italiensk delikatesser og vin på nettet?

http://www.bacchus-vinimport.dk har en del.

Jeg vil dog ikke udtale mig om kvaliteten, da jeg kun har købt vin en enkelt
gang der.

Kasper

Fra : Maria Borch

Dato : 12-11-03 09:41

On 12/11/03 9:22, in article BBD7AC6E.21A7%rttpi@mac.com, "Riccardo
Terranova" <rttpi@mac.com> wrote:

> Hvor kan man købe gode italiensk delikatesser og vin på nettet?

Prøv på http://www.tpionline.dk

Mvh

Maria

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 12-11-03 09:40

"Riccardo Terranova" <rttpi@mac.com> wrote in message
> Hvor kan man købe gode italiensk delikatesser og vin på nettet?

Se her:
ilponte.dk/links.htm - jeg har selv testet Esperya, men den nye EatAlia ser
godt ud:
EatAlia Italians eat better!
Esperya prelibatezze da tutte le regioni italiane
Gastarea specialitá piemontesi di qualitá
Olio Carli olio d'oliva e suoi prodotti

Saluti

Sandra

Fra : Anders

Dato : 12-11-03 10:45

"Riccardo Terranova" <rttpi@mac.com> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man købe gode italiensk delikatesser og vin på nettet?

Hos Carlo

www.carlomerolli.dk

Anders