Rosa peberkorn i vineddike
Fra : lykke

Dato : 11-11-03 19:45

En dag faldt jeg over nogle glas Rosa peberkorn i Vineddike til ingen penge
og tænkte, at det var da værd at prøve. Første eksperiment gik ud på at
tilsætte en skefuld ned til et stk. helstegt lever. Leveren blev dejlig, men
da jeg forsøgsvis smagte på et peberkorn, stod flammerne ud af min mund!
Ergo: alle peberkorn måtte sies fra og kasseres.
Jeg erkender at jeg sandsynligvis har Rosa Peberkorn til resten af mit
aktive madlavningsliv :)
Er der nogen der har nogle gode ideer til, hvad jeg kan bruge dem til?

Hilsen Lykke

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 12-11-03 20:34

"lykke" <lykke@lykkeland.dk> wrote in message

> Er der nogen der har nogle gode ideer til, hvad jeg kan bruge dem til?

Jeps, giver en god smag i mange gryderetter, prøv f.eks. en"kalkungryde"
fra Karoline:
http://www.karoline.dk/opskrifter/opskrift.asp?kkid=412&pos=1

Det er hurtigt, nemt og lækkert! Tilsæt gerne lidt ekstra vand...

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : lykke

Dato : 12-11-03 23:31

"Christian Jakobsen" <christianhusk@slettehunters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.karoline.dk/opskrifter/opskrift.asp?kkid=412&pos=1
>
> Det er hurtigt, nemt og lækkert! Tilsæt gerne lidt ekstra vand...

Tusind tak, det ser dælme godt ud!

Hilsen Lykke