Vegetar restaurant i Odense
Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 10-11-03 16:20

Hejsa

Der har tidligere i gruppen været tråde med anmeldelser af forskellige
madsteder, så jeg mente denne tråd også ville være passende her.

Engang imellem vil man jo gerne ud og spise lidt fint og lækker med
kniv og gaffel, men som vegetar, finder man hurtigt ud af at ikke alle
steder er lige interessante at komme.

Derfor dette lille nødråb.. Findes der i Odense en ordentlig
restaurant med rimelige priser, der er i stand til at servere lidt
mere avanceret vegetarmad end blandet salat?

Gerne anmeldelser og ideer..

R.
--
"I never found a companion that was so companionable as solitude"
- Henry David Thoreau

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 10-11-03 18:41

"Ronni Heuckendorff Hansen" <ronni@_spam_cowsinspace.dk> skrev i en
meddelelse news:tvavqv0sbk36s76gsbfnn4m9ioks10mtsa@4ax.com...
> Hejsa

Hej,

> Derfor dette lille nødråb.. Findes der i Odense en ordentlig
> restaurant med rimelige priser, der er i stand til at servere lidt
> mere avanceret vegetarmad end blandet salat?

Jeg har hørt at Kernehuset i Nedergade skulle være godt.

Dog har jeg ikke selv spist der (jeg er ikke vegetar).