Skod Framerate i UT D3D??
Fra : Thomas

Dato : 16-04-01 21:24

Hey Ng
Jeg har et problem med mit system. Det er sådan at jeg får ca. 20 fps i
Unreal Tournament når den kører med Direct 3d. Men når man bruger OpenGl får
jeg nær 90fps. Jeg har prøvet at formatere det hele og starte på en frisk
men uden held. Min Config er som følger.
Windows 98 SE, Direct X 7, Nvidia 6,88 Driver, Via 4in1 428v.
Hardware er
Thunderbird 800mhz
Abit Kt7A (bios WW)
256 mb ram (pc133)
Asus Geforce 2 pure.
Sb Live 5,1
Realteck netkort
Ibm hardisk's
brænder og dvd.
+ det løse.

Også i 3dmark2000 er den gal. Det hele hakker der ud af.

jeg har prøvet asus grafik drivers og direct x 8b men det virker stadig ik
:(

er der en venlig sjæl der ville give mig et råd ville det rede min dag :)
På forhånd tak og venlig hilsen Thomas

Fra : Jannik Mariager

Dato : 16-04-01 21:26

har du installeret miniportdriveren?

jannik
Thomas <thomasrichter@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1wIC6.97$j42.37727403@news.mobilixnet.dk...

Fra : Thomas

Dato : 16-04-01 21:30

jeps :( uden held
Jannik Mariager <jannikm@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:QyIC6.45797$o4.3501712@news010.worldonline.dk...

Fra : Peter Rinder

Dato : 16-04-01 21:39

Ikke for noget, men er det meget vigtigt for dig at kunne køre UT i D3D, når
det nærmest kører suverænt i OpenGL??????
Har du prøvet med de originale drivere - det kan være at det hjælper?!

/Peter

Fra : Thomas

Dato : 16-04-01 21:54

Jo.. det ville være for cool hvis jeg kunne spille det i OpenGl. Men desvære
er Unreal's grafik motor kun i beta i openGl som gør at det crasher ret
tit, der er også mange texture fejl. :( Jeg ved ik om det gør nogen forskel,
men musen hakker i D3D og ikke i OpenGl !?!?! skummelt.
Mvh Thomas

Peter Rinder <prin00@kom.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9bfl8l$q53$1@sunsite.dk...