Selv om jeg har plonket det ynkelige brokk~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 29-11-03 09:17

.... er der jo stadig fyldt med hans indlæg i gruppen, som "klip" i jer
andres indlæg.

Længe leve ytringsfriheden og demokratiet. Og lad det så foregå i
generalforsamlingerne hvor det rettelig hører hjemme.

Her kommer de andre som, som ikke dækker sig bag ynkelig anonymitet. Det er
muligt de er _helt_ forkert på den, men de lægger om ikke andet navn og
ansigt til deres holdninger.

Sådan er demokratiet indrettet. Kommer der nok mennesker med en bestemt
holdning, ja så er det dem der bestemmer.

Kunne I, der er uenige med staklen, dog ikke bare ignorere hans udgydelser?
Det fører jo ikke til noget konstruktivt alligevel.
--

Med hilsen
Erik - Odense

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 29-11-03 13:20

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
udgydelser?
> Det fører jo ikke til noget konstruktivt alligevel.

Jeg er sådan set enig med dig men hvis ret skal være ret er der jo kun 2
tråde der kører lige nu med ham, dem kunne man jo undlade at læse. Det var
Carsten Stage der ønskede at åbne denne gruppe for den slags debat,
mærkeligt nok deltager han ikke selv i den på trods af at citat-teknikken
somme tider lader noget tilbage at ønske
Nå, men faktisk har du lige bidraget med at køre det endnu længere ud ved at
starte denne tråd, og ja, jeg har bidraget med at fortsætte den.

Med venlig hilsen.
Steen Jakobsen.

Fra : Carsten Stage

Dato : 29-11-03 15:37

Steen Jakobsen wrote:

> Det var Carsten Stage der ønskede at åbne denne gruppe for den
> slags debat, mærkeligt nok deltager han ikke selv i den

Det er rigtigt. Grunden til at jeg ikke deltager i lige dén debat om
foreningen tror jeg er åbenlys...

I nyhedsgrupperne dukker der fra tid til anden en person op, der øjensynligt
ikke ønsker andet end at skabe splid og ballade. Det kaldes en "Troll"

En troll er ofte ustoppelig og totalt ligeglad med alt og alle. "Don't feed
the troll" siger man ofte - undlad at give ham næring, så ignorer hans
indlæg. Alternativt brug de muligheder der er i dit program til at blokere
vedkommende, så vil du ikke se hans indlæg, før end at han skifter navn
igen.

I yderste konsekvens vil klager til hans udbyder ende med at hans
internetadgang bliver lukket. I den konkrete situation er udbyderen
TDC-internet og adressen til klager over misbrug er abuse@post.tele.dk

Men vigtigst, ignorer hans indlæg, undlad at besvare dem...

FUT: news:dk.admin.netikette (Se på http://usenet.dk hvad FUT betyder)

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 30-11-03 00:46

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> wrote in message news:<bqaamf$uj3$1@news.net.uni-c.dk>...
> Steen Jakobsen wrote:

> I nyhedsgrupperne dukker der fra tid til anden en person op, der øjensynligt
> ikke ønsker andet end at skabe splid og ballade.

Hvad er det for noget ævl og sludder at skrive, jeg ønsker IKKE at
skabe splid og ballade. DET er vist noget som foregår imellem ørerne
på dig.
Jeg skriver stille og roligt og velovervejede debatindlag om
campingforeningen DCU !
Kan du og dine 3-4 lidelsesfæller ikke lide disse indlæg så spring dog
tråden over, hvor svært kan det være! DET burde en normalbegavet
voksen person da kunne finde ud af?

> Men vigtigst, ignorer hans indlæg, undlad at besvare dem...

PRÆCIS MINE ORD HVIS MAN IKKE KAN LIDE EMNET ! sværere er det s... da
ikke!

Hilsen
verner

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-11-03 18:51

> [...]

> I yderste konsekvens vil klager til hans udbyder ende med at hans
> internetadgang bliver lukket. I den konkrete situation er udbyderen

´...hvilket du effektivt har lukket muligheden for i dette tilfælde ved at
gøre DCU-diskussioner on-topic!

Trolling er mig bekendt ikke i strid med nogetsomhelst.

FUT ignoreret.

-j

Fra : Carsten Stage

Dato : 30-11-03 19:16

Jan Bøgh wrote:

> ´...hvilket du effektivt har lukket muligheden for i dette tilfælde
> ved at gøre DCU-diskussioner on-topic!

Deri er jeg ikke enig... Jo, jeg står bag den gældende fundats, og mener
stadig at at der skal være mulighed for saglig debat af de foreninger som er
interessante for campister.

Men når det er sagt, så vil jeg bede dig bide mærke i at jeg skriver "saglig
debat", hvilket ikke omfatter den form for udgydelser der er i gruppen p.t.
Beklageligvis ser jeg dem via de svar der desværre kommer på de mange dybt
useriøse indlæg. Men jeg springer dem så over og giver dem den opmærksomhed
de fortjener.

> Trolling er mig bekendt ikke i strid med nogetsomhelst.

Trolling er ikke specifikt nævnt i hverken TDC's kundebetingelser, i
gruppens fundats eller i de generelle retningslinier for de danske grupper.
Men blandt andet står der på
http://download.tdconline.dk/pub/tdc/privat/internet/bredbaand/vilkaar/pdf/vilkaar_bredbaand.pdf -
om TDC's lukkeret, at der kan lukkes for forbindelsen, hvis... "Kunden
overtræder gentagne gange de til enhver tid gældende uskrevne regler for god
skik på internettet" - ( http://usenet.dk ) - og den del af betingelserne
burde kunne klare det - hvis der er nogle der klager med henvisning til
brugerens adfærd her i gruppen.

> FUT ignoreret.

Hvorfor dog? Lad os holde netikettedebat væk fra d.f.c...

FUT: news:dk.admin.netikette

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-11-03 16:06

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> wrote in message news:<YBYxb.1279$1Z3.993@news.get2net.dk>...

Kære Rrik M.Nielsen!
Da det åbenlyst er mig du hentyder til vil jeg kommentere dine
udgydelser og forkerte opfattelse hvad ytringsfrihed og demokrati er.

> ... er der jo stadig fyldt med hans indlæg i gruppen, som "klip" i jer
> andres indlæg.

Ja Erik M.Nielsen DET kalder man ytringsfrihed! og jeg tillader mig
selvfølgelig at reagere når nogen skriver om min person og ikke om
emnerne jeg skriver om!

> Længe leve ytringsfriheden og demokratiet. Og lad det så foregå i
> generalforsamlingerne hvor det rettelig hører hjemme.

Du fatter nul Erik, ytringsfrihed og demokrati foregår ikke KUN een
aften hvert andet år, men døgnet rundt HELE året.Det du siger er RENT
vrøvl.

> Her kommer de andre som, som ikke dækker sig bag ynkelig anonymitet. Det er
> muligt de er _helt_ forkert på den, men de lægger om ikke andet navn og
> ansigt til deres holdninger.

Ja 99% af ALLE i dette debatforum er anonyme!! kan du se komikken i
dine egne udtalelser Erik?

> Sådan er demokratiet indrettet.

Sådan en gang sludder og vrøvl.

Kommer der nok mennesker med en bestemt
> holdning, ja så er det dem der bestemmer.

Ja FLERTALLET bestemmer, det er vist ikke nyt for ret mange Erik!

> Kunne I, der er uenige med staklen, dog ikke bare ignorere hans udgydelser?
> Det fører jo ikke til noget konstruktivt alligevel.

HVOR ved du det fra ERIK? er du synsk?

Hvad med at DU selv fandt ud af det Erik? Du ville glæde ALLE incl.
dig selv hvis DU forblev på IGNORE. DET ville alle være tjent med da
du åbenbart IKKE ønsker at debattere emnet!

Erik DINE udtalelser som ....ynkelige brokkehoved,staklen m.m. viser
PRÆCIS hvad din mision er i dette forum.

RENT PERSONFNIDDER OG SPAMMING FRA DIN SIDE.

verner

Fra : Per Rasmussen

Dato : 30-11-03 20:12

> [...]
udgydelser?
> Det fører jo ikke til noget konstruktivt alligevel.

Hej Erik
Vil du undgå at se de dybt useriøse indlæg i din newsreader bruger du
funktionen Meddelelse>Opret regel ud fra meddelelsen, sæt flueben i "hvor
emnelinien indeholder bestemte ord" og "slet den" herefter indføres
emnelinien fra indlægget i boksen, som fremkommer når du klikker på linket i
"beskrivelse af reglen" klik på tilføj.
Gå til Funktioner>meddelelsesregler>nyheder, maker din regel og gruppen den
skal anvendes på, klik på anvend nu, hele tråden incl alle svar som har
samme emne forsvinder, så du ikke ser dem mere, :D)))))

Hilsen
Per