Nettid
Fra : Helle

Dato : 16-04-01 20:04

Jeg har nettid 80 og har nu i slutningen af perioden rest 80 timer.
Hvis jeg så fra næste periode skifter til f.eks. nettid 20, får jeg så de 80
timer med over fordelt på alle 3 måneder, eller kun de 2 første måneder, så
jeg kun har 20 timer den sidste måned ?
håber der er nogen eksperter, som kan hjælpe inden jeg skifter abbonement ?
Hilsen Helle.

Fra : Dann Pedersen

Dato : 16-04-01 20:16

"Helle" <Helles@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> jeg kun har 20 timer den sidste måned ?
> håber der er nogen eksperter, som kan hjælpe inden jeg skifter abbonement
?

Hvis du ændre dit abo. fra NetTid 80 til NetTid 20, så er det desværre ikke
muligt at få overført alle de resterende timer til den næste måned. Der er
nemlig en begrænsning på overførslerne, der lyder på det dobbelte af den
NetTid, som du har. Du vil altså "kun" kunne overfører 40 timer fra den
måned hvor du har NetTid 80 til den måned, hvor du får NetTid 20.

Yderligger oplysninger kan fås ved at kontakte TDC Internet Regningsservice
på 80808038.

Dann Pedersen

Fra : Helle

Dato : 16-04-01 21:08

> [...]
> NetTid, som du har. Du vil altså "kun" kunne overfører 40 timer fra den
> måned hvor du har NetTid 80 til den måned, hvor du får NetTid 20.

O.K. Men bliver de 40 timer så fordelt på alle 3 måneder, eller kun de 2
første ?
Hilsen Helle.

Fra : Lars Månsson

Dato : 17-04-01 02:27

"Helle" <Helles@privat.dk> skrev
> O.K. Men bliver de 40 timer så fordelt på alle 3 måneder, eller kun de 2
> første ?
> Hilsen Helle.

når du går fra nettid 80 til nettid 20 og har 80 timer til rest,
så 1. mdr. Har du 40 timer + 20 timer
2. mdr. Har du rest fra 1. mdr.( max 40 timer ) + 20 timer
3. mdr. Har du rest fra 2. mdr.( max 40 timer ) + 20 timer

O.S.V.

Læs på denne
http://www.opasia.dk/kundeservice/abonnement/psp_nettid/info_nettid_faq.shtml
og denne