macspotting
Fra : Lone Koefoed

Dato : 27-11-03 10:17

I nyeste british Vogue udtaler Kylie Minogue i "the cover story" i
faktaboksen under spørgsmålet "Hvad rejser du aldrig foruden?":
"My iPod" (og så 3 andre ting).
Der er også et billede af iPoden.

--
Lone

Fra : Kristian Refslund

Dato : 27-11-03 11:15

Jeg så i en serie på tv2 inat - noget de kaldte "helt hysterisk" - at de
havde hele 2 macs med.
Og så har rapperen 50 cent da vist osse en iPod med i sin musikvideo til
nummeret P.I.M.P !
Var der nogen der sagde "product placement" ? :)

/Kristian
badedyr (snabel-a) bigfoot dot com

Fra : Thomas (8260)

Dato : 27-11-03 11:46

Hej Refslund (og andre)

Mac's er spottet i serien "Futurama" i afsnittet om "Popplers", hvor
Hermes på en gammel iBook slår navnet "Popplers" op.

Thomas

Fra : Christian Bech

Dato : 28-11-03 11:41

Kristian Refslund <badedyrDETTE@FJERNESbigfoot.com> wrote:

> [...]
> nummeret P.I.M.P !
> Var der nogen der sagde "product placement" ? :)

Product placement med negativt fortegn: Det på alle måder elendige og
pinlige program Monster Garage på TVDanmark1 (jeg så det altså kun fordi
jeg ikke nåede af slukke efter fordbolden) lavede i går skitser på en
15" PowerBook.

--
Christian

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 27-11-03 13:49

Fra : Dennis Laursen

Dato : 27-11-03 14:52

Jens Rasmussen wrote:
> [...]

I serien 24 timer, var det hovedsageligt Mac der blev brugt(nogle påstår
at de "onde" i serien brugte PC'ere ;)

I tredie sæson (er næsten lige startet i USA) bruger de både powerbooks
og de nye G5'ere :)

./Dennis

Fra : Ben Knudsen

Dato : 27-11-03 14:19

Så sent som i går aftes spillede Senor Coconut en fantastisk koncert på
Rust i københavn.
Eneste computer på scenen: en 12" iBook

mvh Ben

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 27-11-03 20:48

Lone Koefoed wrote:

> I nyeste british Vogue udtaler Kylie Minogue i "the cover story" i
> faktaboksen under spørgsmålet "Hvad rejser du aldrig foruden?":
> "My iPod" (og så 3 andre ting).
> Der er også et billede af iPoden.

Ja, og nu er langt fra lasvegas slut, det var ellers et rent Mac orgie

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Thomas (8260)

Dato : 28-11-03 12:56

I TV2's nyheder idag d. 28/11 2003 kl. 10.00 i indslaget fra Børsen, ser
man en G4 i baggrunden over journalistens venstre skulder.

Thomas