Billigste iPod!!!
Fra : Kristoffer Lauritzen

Dato : 25-11-03 21:17

Hej,

Jeg har lige købt en 40gb iPod som jeg er virkelig glad for, men min
kæreste er blevet ligeså glad for den så nu leder jeg efter en
mindre model, 10-30gb... Jeg ville bare gerne vide om den kan fås
billigere end de 2690,- 10gb'en koster på apple.dk...?
Et tidligere indslag her på dk.edb.mac handlede om nogle billige iPods
fra Tyskland men jeg kan ikke rigtig finde frem til disse tyske
onlinebutikker...
Er der nogen der har set nogle gode tilbud på iPods?

Med venlig hilsen
Kristoffer Lauritzen

Fra : Peter Ursin

Dato : 25-11-03 22:06

"Kristoffer Lauritzen" <crispy_king@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> onlinebutikker...
> Er der nogen der har set nogle gode tilbud på iPods?

Prøv at kigge på www.novodrom.com
for ikke så lang tid siden var det muligt at få 30gb modellen til ca. 3300,-

mvh
Peter Ursin

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 25-11-03 23:46

> [...]

> Et tidligere indslag her på dk.edb.mac handlede om nogle billige iPods
> fra Tyskland men jeg kan ikke rigtig finde frem til disse tyske

<www.mactrade.de>
10gb: 339 euro = 2520 kr
20gb: 425 euro = 3160 kr
40gb: 525 euro = 3905 kr