Ftp program - hieraki upload
Fra : Storm

Dato : 20-11-03 08:27

Er der nogen der kan anbefale et ftp program der understøtter upload at
en hel mappestruktur?

Fetch kan så vidt jeg kan se kun tage et niveau.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-11-03 14:00

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:

> Er der nogen der kan anbefale et ftp program der understøtter upload at
> en hel mappestruktur?
>
> Fetch kan så vidt jeg kan se kun tage et niveau.

Jeg har prøvet en masse, og Transmit er klippe solid i forhold til
resten.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Storm

Dato : 20-11-03 14:16

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Jeg har prøvet en masse, og Transmit er klippe solid i forhold til
> resten.

Tak David - så lyder det jo gennemtestet.
Jeg har hentet det, men kunne ikke lige se om det tager flere niveauer i
et hug?
Anmeldelserne roser den også som stabil men savner en "progress bar" -
det ville jeg nok også savne. Nu prøver jeg den af i aften.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-11-03 18:55

> [...]

> Anmeldelserne roser den også som stabil men savner en "progress bar" -
> det ville jeg nok også savne. Nu prøver jeg den af i aften.

Den tager fuldstændig pålideligt en hel skuffe fuld af mp3 i tre
etagerer (og det er ikke en stavefejl)

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-11-03 21:21

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Den tager fuldstændig pålideligt en hel skuffe fuld af mp3 i tre
> etagerer (og det er ikke en stavefejl)

etagere [eta'sjæ·r] subst. -n, -r, -rne
1. et møbel med hylder i flere etager, ofte brugt til nipsting
< fransk étagère afl. af étage 'etage'
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-11-03 23:53

> etagere [eta'sjæ·r] subst. -n, -r, -rne
> 1. et møbel med hylder i flere etager, ofte brugt til nipsting
> < fransk étagère afl. af étage 'etage'

Qui.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Storm

Dato : 21-11-03 08:50

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Den tager fuldstændig pålideligt en hel skuffe fuld af mp3 i tre
> etagerer (og det er ikke en stavefejl)

Jazz på kvisten - Rock i stuen og Heavy i kælderen - så er der gang i
den på alle etagerer.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 20-11-03 16:06

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:

> Er der nogen der kan anbefale et ftp program der understøtter upload at
> en hel mappestruktur?

Fetch

> Fetch kan så vidt jeg kan se kun tage et niveau.

Næh, jeg kan da uploade mappetræer uden prroblemer.
Bruger du "træk mappen ind i vunduet" teknik?

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Storm

Dato : 21-11-03 08:50

> Fetch

> Næh, jeg kan da uploade mappetræer uden prroblemer.

Skønt - det giver heller ingen prroblemerr hos mig...

> Bruger du "træk mappen ind i vunduet" teknik?

Nej jeg har fantasiløst siddet og sagt "Put files"
Skønt når det simple er det rigtige, for jeg bruger jo Fetch
- tak til dig - og de andre forslag som gemmes

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Jesper

Dato : 20-11-03 20:35

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:

> Er der nogen der kan anbefale et ftp program der understøtter upload at
> en hel mappestruktur?
>
> Fetch kan så vidt jeg kan se kun tage et niveau.

RBrowser Lite 3.3 er glimrende til opgaven, og så er den gratis!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morten Lind

Dato : 21-11-03 08:43

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:

> Er der nogen der kan anbefale et ftp program der understøtter upload at
> en hel mappestruktur?
>
> Fetch kan så vidt jeg kan se kun tage et niveau.

http://www.interarchy.com
M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)