Ekstra backup ekstern harddisk kvalitet
Fra : Karen Seiersen

Dato : 17-11-03 19:48

Hej NG

Jeg har set en annonce på en ekstrern harddisk med spec. som følger af
mærket:

Maxtor 250 GB One Touch extern harddisk, indeholder 7200 RPM harddisk
med 8 MB cache, firewire og USB 2.0 interface.
Både til Mac & PC.

Er der nogen som har erfaring med denne type ? larmer blæseren meget og
er den god og solid/stabil ??

Mine egne spec.:
iMac 80 Gb, 800 MHz, Bus 100 Mhz, 768 Mb Ram m. combodrev.

Jeg påtænker at investere i den meget hurtigt da jeg står for at skulle
bruge em masse bachup, i forbildelse med opgradering til OS 10.3

Mange hilsner Karen

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 19-11-03 01:35

Karen Seiersen wrote:

> [...]
>
> Jeg påtænker at investere i den meget hurtigt da jeg står for at skulle
> bruge em masse bachup, i forbildelse med opgradering til OS 10.3

Hej Karen, prøv at gå til edbpriser.dk -> Hardware -> Harddiske -> find
din disk -> klik på "top 10" -> klik på "Bedømmelse" ved de gule
stjerner. Den disk du omtaler har fået gode anmeldelser

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Karen Seiersen

Dato : 19-11-03 10:05

Henrik Lindskou <Sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Hej Karen, prøv at gå til edbpriser.dk -> Hardware -> Harddiske -> find
> din disk -> klik på "top 10" -> klik på "Bedømmelse" ved de gule
> stjerner. Den disk du omtaler har fået gode anmeldelser

Hej Henrik Tak for din oplysning, jeg har været der og se på
"sagerne". Og valget faldt dog på en LaCie D2.

Mange hilsner Karen