dansk ordbog
Fra : slet C8WEP

Dato : 15-11-03 18:51

Hej, er der nogen der kan hjælpe mig med at ligge en dansk ordbog ind
i Applework 6.2.7 eller Word X. Ja, for de er der da ikke i forvejen,
er de?
Jakob Kirkegaard

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 16-11-03 22:32

Hejsa

slet C8WEP <jaholm@C8WEPsol.dk> wrote:

> Hej, er der nogen der kan hjælpe mig med at ligge en dansk ordbog ind
> i Applework 6.2.7 eller Word X. Ja, for de er der da ikke i forvejen,
> er de?

I ældre versioner af Word lå de i mappen med ekstrating på CD'en. Kan
ikke lige huske hvad det hed; men der kunne de installeres fra.

/Sebastian

--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
ca. 110 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages

Fra : Karl Antz

Dato : 16-11-03 22:50

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhrSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote:

> I ældre versioner af Word lå de i mappen med ekstrating på CD'en. Kan
> ikke lige huske hvad det hed; men der kunne de installeres fra.

Value Pack

Dobbelklik på ValuePack Installer og vælg hvad du vil installere.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : jakob kirkegaard

Dato : 17-11-03 20:55

karl@antz.dk (Karl Antz) skrev:
>Sebastian Adorján Dyhr

>Value Pack
>
>Dobbelklik på ValuePack Installer
>og vælg hvad du vil installere.
>--
>Karl Antz
>Albaniensgade 4,1th
>2300 København S

-- Tak for det. Det er sku´godt med lidt kontol, når man er en torsk
til at stave!
Hvad evt. med Applework er der nogen stavekontrol der på de nye 6.2.7
eller er det
bare forbeholdt de ældre?
Jakob Kirkegaard

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 18-11-03 00:28

Hejsa

jakob kirkegaard <jaholm@URAW0sol.dk> wrote:

> [...]
> til at stave!
> Hvad evt. med Applework er der nogen stavekontrol der på de nye 6.2.7

Har du prøvet at flytte de gamle ordbøger ind i det nye program? Altså
lægge dem sammen med den installerede?

/Sebastian