Printjob - hvor?
Fra : Per Rønne

Dato : 14-11-03 19:19

Hvor ligger printjobs egentlig på computeren? Jeg har ved en fejl sendt
et stort printjob afsted til min PSC 2210 multifunktionsmaskine, som
kører med dyrt blæk. Den skulle have været sendt til min LaserJet 4050N,
som er en laserprinter. Og hvor det på laserprinteren er muligt at slete
et job, ser jeg ikke den mulighed på PSCen.

--
Per Erik Rønne

Fra : Karen Seiersen

Dato : 14-11-03 21:34

Per Rønne <doesnt.work@spam.filter.invalid> wrote:

> [...]
> som er en laserprinter. Og hvor det på laserprinteren er muligt at slete
> et job, ser jeg ikke den mulighed på PSCen.

Mon det er denne du søger ?

Åben printercentral, klik på den printer som job'et er sat til at printe
på, så bliver vis job aktiv, klik på ikonetvis job så ser du opgaven og
kan slette efter du har markeret det job som skal slettes.

Ved ikke om det kan hjælpe dig, men er da et forsøg værd

Mvh. Karen

Fra : Morten Lind

Dato : 14-11-03 21:39

Karen Seiersen <vkSLET@DETTEbesked.com> wrote:

> [...]
> kan slette efter du har markeret det job som skal slettes.
>
> Ved ikke om det kan hjælpe dig, men er da et forsøg værd

Hej Karen - skal du med i morgen.....eller?????
M.
--
Egoister taler ikke dårligt om andre - de taler ikke om andre

Fra : Karen Seiersen

Dato : 14-11-03 22:11

Morten Lind <fornavnogefternavn@fornavnogefternavn.dk> wrote:

> Hej Karen - skal du med i morgen.....eller?????
> M.

Hej Morten ))

Jeg må takke nej, jeg kan ikke får det til at hænge sammen, måske en
anden gang. Ha' et godt møde !!!!

Knus fra Karen

Fra : Per Rønne

Dato : 14-11-03 22:31

> [...]

> på, så bliver vis job aktiv, klik på ikonetvis job så ser du opgaven og
> kan slette efter du har markeret det job som skal slettes.

Det lykkedes mig at slette den, da jeg satte den til at skrive ud.
Tilsyneladende opfører printsystemet sig forskelligt, alt efter hvilken
printer man skriver ud på.
--
Per Erik Rønne

Fra : Karen Seiersen

Dato : 14-11-03 22:50

> [...]

> Det lykkedes mig at slette den, da jeg satte den til at skrive ud.
> Tilsyneladende opfører printsystemet sig forskelligt, alt efter hvilken

Godt det kunne hjælpe Ja det kan være forskelligt alt efter din
printer, det er min erfaring.

Karen

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 16-11-03 23:47

> [...]

> som er en laserprinter. Og hvor det på laserprinteren er muligt at slete
> et job, ser jeg ikke den mulighed på PSCen.

Under /var/spool/cups

-Sebastian