MacStamtræ 3.6.4
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 12-11-03 16:47

Fra onlymac Software er MacStamtræ 3.6.4 klar til download fra
<http://www.onlymac.de> og <http://www.mothsoft.dk>

Version 3.6.4 indeholder flg nyheder og fejlrettelser:

- Mindre fejlrettelser
- I søgevinduet er focus nu direkte i indtastningsfeltet
- Luk (Æble-W) og Find (Æble-F) befinder sig nu det rigtige sted i
menuen.
- Ved arkivering af et dokument bliver sproginformation nu også
arkiveret.
- Mange oversættelsesfejl i de forskellige sprogversioner korrigerede.
- I denne version er håndteringen af registeringsnummer ændret. Det
medfører desværre, at det er nødvendigt endnu en gang at skulle indtaste
sit registreringsnummer.
Hvis dit registeringsnummer er bortkommet, kan du få et nyt ved
henvendelse til onlymac software.

Fra : V. Bentsen

Dato : 17-11-03 20:45

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> [...]
> sit registreringsnummer.
> Hvis dit registeringsnummer er bortkommet, kan du få et nyt ved

Ved du om MacStamtræ kan udveksle informationer med andre programmer?
evt PC programmer?

mvh
Verner

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 17-11-03 22:03

V. Bentsen <vbentsen@mail.tele.dk> wrote:

> Ved du om MacStamtræ kan udveksle informationer med andre programmer?
> evt PC programmer?

MacStamtræ benytter Gedcom-formatet, så det vil kunne udveksle med alle
programmer som anvender dette eller kan eksportere til det, uanset
platform.

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk
www.mothsoft.dk

Fra : Hanric

Dato : 18-11-03 23:08

Inden du beslutter at koebe et kommercielt program, vil jeg raade dig til at
kigge paa gratis-loesningerne. GenerationX er et rigtigt godt produkt ogsaa,
saa afhaengig af hvad du skal bruge er det maaske helt fint. Det kan IKKE
tegne grafer over levetid og lignende - men kan sagtens holde orden i din
slaegtsforskning. OG du har information om hele TRE generationer paa hvert
kort - MacFamilyTree har kun to. Kan selvfoelgeligt ogsaa importere standard
fil-formatet.

On 17/11/03 8:44 pm, in article
1g4kzp5.7bm0ej15svujqN%vbentsen@mail.tele.dk, "V. Bentsen"

Fra : V. Bentsen