"Start Brugerkreds"
Fra : Jane :o)

Dato : 11-11-03 21:29

Nogen der ved hvad der er i vejen.

Jeg går ind under æblemenuen og vælger "brugerkreds", hvorefter den siger,
at den ikke kan åbnes uden "start brugerkreds" ligger i mappen udvidelser,
hvilket den GØR...

Hvorfor siger den så at den ikke gør?

Mvh Jane

www.janemark.dk

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 12-11-03 12:06

Hej Jane

Jane <virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote:

> [...]
> at den ikke kan åbnes uden "start brugerkreds" ligger i mappen udvidelser,

Tjah, det mest oplagte er, at du har startet op uden udvidelser (altså
med[shift] nedtrykket.

Mulighed nummer to, at der er kludder i udvidelsen?

Mvh Sebastian

--
Er der nogen, der kan tilbyde os en bolig på Vestsjælland
ca. 110 kvm - og mig, som er lingvist, et job, så modtages

Fra : Jane :o)

Dato : 12-11-03 12:40

> Tjah, det mest oplagte er, at du har startet op uden udvidelser (altså
> med[shift] nedtrykket.

Næh - det har jeg godt nok ikke.

> Mulighed nummer to, at der er kludder i udvidelsen?

Ja - det tror jeg nærmere. Men hvad kan der gøres?

Mvh Jane

www.janemark.dk

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 12-11-03 18:42

Hejsa

> Næh - det har jeg godt nok ikke.

Øv, det var jo ellers det nemmeste at løse

> Ja - det tror jeg nærmere. Men hvad kan der gøres?

Geninstaller fra CD eller fortæl mig hvilket OS du kører (send mig en
mail (fjern SLETDETTE)), så finder jeg forhåbentlig udvidelsen til dig
(om en times tid, når mine børn sover ).

/Seb