iTunes vil ikke afspille CD
Fra : Martin Møller

Dato : 09-11-03 13:38

Selvom jeg i indstillingerne har sat iTues til at afspille cd så sker der
ikke noget. Hvad skal jeg gøre for at få iTunes til at afspille cd? Og
hvordan importerer jeg sange fra cd ind i iTunes så jeg kan få dem lagt over
i iPod?

Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-11-03 13:59

Martin Møller <martinboy@hotmail.com> wrote:

> [...]
> ikke noget. Hvad skal jeg gøre for at få iTunes til at afspille cd? Og
> hvordan importerer jeg sange fra cd ind i iTunes så jeg kan få dem lagt

Dukker cd'en ikke op i iTunes, når du sætter den i drevet? Det plejer de
at gøre. Så vælger man "Importer" i iTunes.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 09-11-03 15:52

Martin Møller <martinboy@hotmail.com> wrote:

> Selvom jeg i indstillingerne har sat iTues til at afspille cd så sker der
> ikke noget. Hvad skal jeg gøre for at få iTunes til at afspille cd?

Er det een bestemt CD - eller alle? (hvis det er en: Så er den sikkert
kopibeskyttet = yderste spor er blokeret)

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie