G4 400 MHZ genstarter
Fra : Søren

Dato : 09-11-03 07:46

Hej

Efter jeg har opdateret til 10.3 genstarter min G4 400 MHZ Mac når jeg
vælger shutdown. DVS at jeg kun kan få den slukket ved at trække strømkablet
ud. Er der andre der har oplevet dette ?

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 10-11-03 08:43

"S¯ren" <xxsrl@get2net.dk> writes:
>Efter jeg har opdateret til 10.3 genstarter min G4 400 MHZ Mac når jeg
>vælger shutdown. DVS at jeg kun kan få den slukket ved at trække
>strømkablet
>ud. Er der andre der har oplevet dette ?

Jeg har præcis det samme problem, blot på en ældre G3 med 9.2.
Jeg aner ikke mine levende råd.

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11

Fra : Steen Larsen

Dato : 10-11-03 20:56

In article <fc.0073fb6b05a6f3623b9aca0067cbee12.5a6f374@net.dialog.dk>, Frank Løkkegaard wrote:

> Jeg har præcis det samme problem, blot på en ældre G3 med 9.2.
> Jeg aner ikke mine levende råd.

Prøv at lege llidt med at pille USB-enheder fra.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-11-03 10:35

Steen Larsen <steen@remove.lykking.dk> writes:
>Prøv at lege llidt med at pille USB-enheder fra.

Muligvis relevant for Søren, men ikke for mig, der er ingen USB eneheder
på min maskine - men en del SCSI - Gu' ved om det kunne betyde noget?

--
Frank Løkkegaard

Fra : [6000]Søren

Dato : 11-11-03 20:31

"Søren" <xxsrl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vælger shutdown. DVS at jeg kun kan få den slukket ved at trække
strømkablet
> ud. Er der andre der har oplevet dette ?

Problemet er løst. Efter at jeg ikke benytter den USB Hub der er indbygget i
min 21" Sony skærm har jeg ikke problemet.

Tak for hjælpen

Søren