Hvordan audio og video-chat med PC-burger?
Fra : jaholm@sol.dk

Dato : 08-11-03 20:15

Er der nogen der ved besked om chatprogrammer der gør det muligt at
audio og video-chatte med sine venner og der alle har PCer?
Jeg har prøver med Yahoo messenger, men der er ikke lyd på. Og MSN
messenger er audio og video-chatten kun til PCer. ICQ er kun til
tekst-beskede og det samme med AOL og ichat er jo kun til Mac, hvad
audio og video angår, ikk!
Har jeg ikke kigget ordenligt efter eller er det bare ganske umuligt?

Med venlig hilsen Jakob

Fra : Jesper

Dato : 08-11-03 22:08

<jaholm@sol.dk> wrote:

> [...]
> audio og video angår, ikk!
> Har jeg ikke kigget ordenligt efter eller er det bare ganske umuligt?

Audiokonference er mulig i ohphoneX, der er kompatibel med Microsoft
NetMeeting.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : jaholm@sol.dk

Dato : 09-11-03 23:45

none@none.invalid (Jesper) skrev:

>Audiokonference er mulig i
>ohphoneX, der er kompatibel med Microsoft
>NetMeeting.
>--
>The trouble with the global village are all the
>global village idiots. - Paul Ginsparg.

--
Jo, tak! OhphoneX vil jeg kigge på og se hvad jeg kan få ud af det,
men den er altså ikke til video,

Fra : Jesper

Dato : 10-11-03 06:28

<jaholm@sol.dk> wrote:

> Jo, tak! OhphoneX vil jeg kigge på og se hvad jeg kan få ud af det,
> men den er altså ikke til video,
> er der korekt? Jakob Kirkegaard

Det er korrekt, det er kun audio.
global village idiots. - Paul Ginsparg.