Til ERS
Fra : Mikael Kern

Dato : 07-11-03 21:07

- jeg kan ikke sende mail til dig på den gamle adresse.

Hej Erik,

Blev ringet op af en fra Jylland, som ville have en licens til
PhotoShop PC version, som jeg skulle have solgt til dig?

Det kan jeg ikke lige huske noget om. Hvis jeg ikke hører mere, så
glemmer jeg blot det hele.

mvh Mikael Kern

--
Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-11-03 01:13

Hej Mikael

min gamle adresse er lukket pga. alt for mange virus, men du kunne have
brugt min Netscape adresse. Har sendt dig en mail...

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>

Fra : Mikael Kern

Dato : 08-11-03 14:09

Hej Erik Richard,

(Fik mail retur til din stofa adresse. Min fejl - jeg kan ikke regne
ud hvad den er...)

Underligt, jeg har aldrig haft en PC og heller ingen licenser til
PC-programmer. Bortset fra Windows 95 og 98, som jeg har k=F8bt sammen med
VirtualPC.

Måske er den kommet med noget andet, du har k=F8bt.

Jeg har fået en Adobe Photoshop 5.0 Limited Edition gratis med min scanner
for 3-4 år siden, og det er en kombi Mac/Windows-CD, men den CD har jeg
stadig liggende her. Og det er jo en gratis "Light" version.

mvh Mikael Kern

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-11-03 22:09

Hej Mikael

Mikael Kern wrote:
> Hej Erik Richard,
>
> (Fik mail retur til din stofa adresse. Min fejl - jeg kan ikke regne
> ud hvad den er...)

kml.ers@mail1.stofanet eksisterer ikke mere. Den konto blev totalt
spammet og fyldt med virus. Og det samme er ved at ske med den nye
adresse - e.r.soerensen"NOSPAM"@stofanet.dk. Den har været blokeret
siden i onsdags.

Pt er jeg ikke meg3t på min egen postadresse, da min forlovede er så syg
nu, at hun helst vil have, jeg er her det meste af tiden, så det
sikreste er nok at bruge min Netscape konto og fjerne 'stopklodsen'....

> [...]
> VirtualPC.
>
> Måske er den kommet med noget andet, du har købt.

Hm, - det må det jo være så, men jeg kan ikke lige nu regne ud fra hvem,
så hvis der er én herinde, der kan genkende noget, så giv endelig
besked. - Det drejer sig om en 'Full Photoshop 4.0DK Windows Upgrade'.
Æsken er i alm. gråbrun pap og ikke den sædvanlige farvestrålende
indpakning...

> Jeg har fået en Adobe Photoshop 5.0 Limited Edition gratis med min scanner
> for 3-4 år siden, og det er en kombi Mac/Windows-CD, men den CD har jeg
> stadig liggende her. Og det er jo en gratis "Light" version.

Nej, det er en fuld version og ikke en LE. - Så den er det altså ikke...
Men tak alligevel for 'besværet'. - Jeg må jo lede videre og se, om jeg
kan finde ud af det.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmark"NO"@netscape.net>