Hjælp til forum mm.
Fra : Casper Jensen

Dato : 26-11-03 21:23

Jeg vil meget gerne lege lidt med at lavet et forum.. men jeg har
ikke den nødvendige erfaring i php til at kunne gøre dette. Er
der ikke nogle som kender et sted hvor der bliver forklaret trin
for trin hvordan man laver et forum...
Og nu ikke nogle sider med her kan du downloade et forum for det
ka jeg nu godt selv klare, jeg kan det grundlæggende php men jeg
mangler bare lidt og kunne gå efter så... Er der nogle der kender
et sted???

Med venlig hilsen

Casper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Olesen

Dato : 26-11-03 23:10

Casper Jensen wrote:
> der ikke nogle som kender et sted hvor der bliver forklaret trin
> for trin hvordan man laver et forum...

Jeg har selv haft fornøjelse af at bruge www.devarticles.com og
www.devshed.com. Der er mange gode artikler som forklarer trin for trin
nærmest alt man kan tænke sig :)

--
Lars
www.fodboldenslegestue.dk   www.larsolesen.dk

Fra : Bjarne

Dato : 26-11-03 23:11

On Wed, 26 Nov 2003 20:23:23 +0000, Casper Jensen wrote:

> [...]
> ikke den nødvendige erfaring i php til at kunne gøre dette. Er
> der ikke nogle som kender et sted hvor der bliver forklaret trin

På webcafe.dk findes en fin guide til hvordan man laver en gæstebog med
PHP og MySQL. Principperne er de samme som ved et forum. Prøv at kigge
lidt på dén.

/* Bjarne */

"Fate just isn't what it used to be!"
- Hobbes

Fra : Frank Hansen

Dato : 27-11-03 20:29

ellers kan du prøve nogle af de færdige php forums

Jeg har prøvet PHPBB den virkede indenfor en ½ time
efter jeg havde instaleret det

FRank Hansen