Medarbejderbredbånd
Fra : Klaus Maass

Dato : 26-11-03 10:26

Hvis der er nogen der har fået installeret ADSL medarbejderbredbånd og kun
periodevis kan komme i forbindelse med newsserveren, (dtext.news.tele.dk -
news.tele.dk) hører jeg gerne fra jer, da TDC mener det kun er mig der har
problemet.

Er der nogen der kan løse mit problem ville jeg blive kanonglad.

P.S. I dag virker det, men hvor længe ?

Mvh. Klaus

Fra : Kim Nielsen

Dato : 27-11-03 02:29

"Klaus Maass" <maass@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> problemet.
>
> Er der nogen der kan løse mit problem ville jeg blive kanonglad.

Ingen anelse - mit virker altid og har gjort det i 10 mdr.

- § - Kim Nielsen - § -