E-Mail
webnoob 5265
Ang. spam - er dette værd at investere i?
Fra : Morten Bowman

Dato : 25-11-03 16:52

Fra : Calle.

Dato : 25-11-03 18:03

Fra : Morten Bowman

Dato : 25-11-03 20:49

On Tue, 25 Nov 2003 18:03:05 +0100, "Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote:

>Morten Bowman wrote:
>> Hejsa
>> Kom lige forbi disse sider:
>> http://www.firetrust.com/firstalert/
>> http://www.spamcop.net/
>>
>> Er de værd at investere i?
>>
>www.spampal.org er gratis

Duer ikke med mit mailprogram og ikke med Hotmail.
Pt. sorterer med med MailWasher og det fungerer fint nok.

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 26-11-03 12:37

scripsit "Morten Bowman"

> Duer ikke med mit mailprogram og ikke med Hotmail.
> Pt. sorterer med med MailWasher og det fungerer fint nok.

Hvorfor så skifte brevvaskeriet ud?

--

|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben, der er i gang med udvidet pottetræning af . . .
mailwasher

[OO]
<>'

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-11-03 14:06

On Wed, 26 Nov 2003 12:37:28 +0100, "Abildgaard 3140"
<pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote:

>scripsit "Morten Bowman"

>Hvorfor så skifte brevvaskeriet ud?

Var heller ikke min tanke, men som jeg læste på den nævnte sider var det et
supplemenet der kunne hjælpe på lang sigt ift. at fjerne spam mere generelt.

Fra : Britt Malka

Dato : 25-11-03 18:03

On Tue, 25 Nov 2003 15:52:23 GMT, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>http://www.spamcop.net/
>
>Er de værd at investere i?

Jeg kender ikke den første, du nævner, men i sin tid investerede vi i
Spamcop. Det resulterede i masser af rigtige mails, som vi mistede, og
stadig en strøm af spam. Jeg vil IKKE anbefale spamcop.
--
Britt Malka
Forkort dit link, og vælg selv forkortelsen: www.kortlink.com