Kontaktpersoner i Outlook 2000
Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 24-11-03 14:46

Hej med jer
Findes der en hjælpsom person, der kan fortælle mig hvordan man laver en
back-up af Outlook 2000, således at jeg kan indlæse alle kontaktpersoner på
en anden PC, hvor også Outlook 2000 befinder sig.
Jeg har for nærværende ca. 250 personer med e-mail adresser, telefonnumre,
og mange andre oplysninger.
Det vil tage lang tid at indtaste fra en papirkopi.

Med venlig hilsen

Tommy Rasmussen

Ps: Jeg har ingen pst eller csv filer tilknyttet Outlook

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-03 15:39

"Tommy Rasmussen" <t-ras@esenet.dk> skrev :

>Ps: Jeg har ingen pst eller csv filer tilknyttet Outlook

Jo, du har, men det er sikkert en skjult fil, så sæt Windows til
at vise skjulte samt systemfiler.
--
Knud

Fra : Tommy Rasmussen

Dato : 25-11-03 10:38

En tak til Knud
Jeg har fundet PST filerne i en skjult mappe

med venlig hilsen

Tommy Rasmussen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-11-03 20:06

Tommy Rasmussen skrev i sit indlæg på usenet:
> Ps: Jeg har ingen pst eller csv filer tilknyttet Outlook

Som Knud er inde på, så er det en skjult fil.

Jeg har ikke en Outlook 2000, men i Outlook 2002 kan du gå op i "Filer"
menuen og vælge "Datafilstyring" - den vil så fortælle dig, hvor pst-filen
ligger.

Jeg er som nævnt ikke 100% sikker på at det også virker i Outlook 2000 - men
der er da en rimelig chance

I min ligger den f.x. i C:\Documents and Settings\Administrator\Lokale
indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst

csv-filer laver du selv, hvis du inde i Outlook, Adressekartotek vælger at
exportere adressekartoteket som en kommasepareret fil, som du kan importere
på en
anden PC.

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-11-03 15:40

Tommy Rasmussen skrev:

> Findes der en hjælpsom person, der kan fortælle mig hvordan
> man laver en back-up af Outlook 2000, således at jeg kan
> indlæse alle kontaktpersoner på en anden PC, hvor også Outlook
> 2000 befinder sig.

Filer => Importer og eksporter => Eksporter til en fil => Filer med
private mapper (*.pst)

Gem .pst-filen og tag den med til computer 2.

Her vælger du så

Filer => Importer og eksporter => Importer fra et andet program
eller en anden fil => Filen med private mapper (.pst)

> Jeg har for nærværende ca. 250 personer med
> e-mail adresser, telefonnumre, og mange andre oplysninger.
> Det vil tage lang tid at indtaste fra en papirkopi.

Hvis du gerne vil holde adressekartoteket synkront på flere
maskiner, kan jeg anbefale plaxo (www.plaxo.com). Det fungerer som
plug-in til Outlook eller Outlook Express, og udover
synkroniseringsmuligheden kan man give folk adgang til selv at
rette deres adresseoplysninger via en mail.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til