E-Mail
webnoob 5265
Outlook
Fra : Maria

Dato : 21-11-03 08:04

Jeg har Outlook, outlook expres og Incredimail XP på min pc.

Jeg bruger kun: outlook expres og Incredimail XP, hver gang jeg får en mail
og hvor jeg skal skrive til en mail adresse som står midt i mailen, trykker
jeg på mail adressen, men så havner jeg i Outlook. Det er ret irriterende.

Hvordan får jeg programmer til at blive i de programmer jeg er i?

--
mvh.
Maria

Fra : Maria

Dato : 24-11-03 07:47

Jeg har Outlook, outlook express og Incredimail XP på min pc.

[...]

Jeg har tænkt på om det er fordi mit outlook er min standart e-mail
program.

--
mvh.
Maria

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 25-11-03 20:30

"Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
newsryy68kunv45exk@news.tele.dk...
> [...]
> jeg på mail adressen, men så havner jeg i Outlook. Det er ret irriterende.
> Hvordan får jeg programmer til at blive i de programmer jeg er i?
Hej Du højreklikker på din browser fanebladet programmer og vælger outlook
expres til dit mail program
Hilsen Bjarne

Fra : Maria

Dato : 26-11-03 09:16

Tue, 25 Nov 2003 20:29:38 +0100, Bjarne Christensen <bja7ch10_42@pc.dk>
skrev:

> [...]
> mail
> trykker
> Hej Du højreklikker på din browser fanebladet programmer og vælger

DEt forstår jeg ikek lige hvordan jeg gør

--
mvh.
Maria

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 26-11-03 12:12

Maria wrote:

> DEt forstår jeg ikek lige hvordan jeg gør

Funktioner > Indstillinger > Programmer. Email .....

mødes med en gunstig lejlighed....