Router og SMTP problem
Fra : Alf

Dato : 16-11-03 21:08

Hej NGer,
For et lille stykke tid siden købte og monterede jeg en UNEX BR400 router
af TDC. Den har kører fint, dog har jeg fået et problem.
Min SMTP sender ikke mere de mails, som et par af mine asp
programmer genererer engang i mellem.
Jeg har åbnet for port 25 på routeren og prøvet et par andre ting
men endnu har intet har hjulpet.

Forslag og hjælp med at løse problemet modtages meget gerne.

--
~~~~~~~~~~~~~~~~
Hilsen Alf

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-11-03 16:46

In article <3fb7d929$0$29374$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Alf???
@kaylarsen.com says...
> Jeg har åbnet for port 25 på routeren og prøvet et par andre ting

Det gør ingen forskel, da den port åbner for indgående, uopfordret
trafik

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Calle.

Dato : 18-11-03 17:01

Alf wrote:
> [...]
> men endnu har intet har hjulpet.
>
> Forslag og hjælp med at løse problemet modtages meget gerne.

er det ikke fordi at du ikke bruger din udbyders SMTP i dine ASP, mange af
dem spærer jo for alle andre, så mon ikke dit problem er kommet efter
ændring af inet abb.
--
Calle