E-Mail
webnoob 5265
Spampal og notify
Fra : Henning Lund

Dato : 08-11-03 14:15

Jeg kan bare ikke få bæstet til at holde mund, den skal bare sige når
der er normale mail, ikke andet, er der en som har dette script som
fungerer, jeg kan ikke hitte u a det.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Calle.

Dato : 08-11-03 19:03

Henning Lund wrote:
> Jeg kan bare ikke få bæstet til at holde mund, den skal bare sige når
> der er normale mail, ikke andet, er der en som har dette script som
> fungerer, jeg kan ikke hitte u a det.

hvad er det du forsøger at sige med dette indlæg. Er det spampal du ikke får
tilat fungere eller hvad???
--
Calle

Fra : Henning Lund

Dato : 08-11-03 22:12

Calle. skrev:

> hvad er det du forsøger at sige med dette indlæg. Er det spampal du
> ikke får tilat fungere eller hvad???

I overskriften står der spampal og notify så jeg fatter ikke at du ikke
forstår spørgsmålet i teksten, men never mind det er løst.

Fra : Carl Drud

Dato : 08-11-03 19:33

On Sat, 8 Nov 2003 19:03:17 +0100, Calle. wrote:

> hvad er det du forsøger at sige med dette indlæg. Er det spampal du ikke får
> tilat fungere eller hvad???

Jeg forstår det sådan at han kun vil have besked på nye mails, såfremt
disse ikke er spammails.

--
..signature under construction

Fra : Henning Lund

Dato : 08-11-03 22:11

Carl Drud skrev:

> Jeg forstår det sådan at han kun vil have besked på nye mails, såfremt
> disse ikke er spammails.

Netop og efter ½ time fik jeg svaret andetsteds.

Fra : Carl Drud

Dato : 08-11-03 22:31

On Sat, 8 Nov 2003 22:10:38 +0100, Henning Lund wrote:

> Netop og efter ½ time fik jeg svaret andetsteds.

Og hvad var løsningen? Ikke fordi jeg selv bruger programmet, men det
kunne være andre var interesseret.

--
..signature under construction

Fra : Henning Lund

Dato : 09-11-03 08:15

Carl Drud skrev:

> Og hvad var løsningen? Ikke fordi jeg selv bruger programmet, men det
> kunne være andre var interesseret.

Prøv at kig i Peters svar, der er løsningen (hvis man husker at
genstarte Spampal efter rettelsen

Fra : Peter G

Dato : 09-11-03 02:46

Henning Lund skrev:

> Jeg kan bare ikke få bæstet til at holde mund, den skal bare sige når
> der er normale mail, ikke andet, er der en som har dette script som
> fungerer, jeg kan ikke hitte u a det.

Nu skriver du godt nok ikke hvilken version (jeg refererer til v. 1.5) du
bruger, men mon ikke

#Siger intet når der ingen post er.
SAY-NOMAIL:

#Siger intet når der kun er spam.
SAY-SPAM:

#Siger "You have x mails" når der både er ren mail og spam.
SAY-EMAIL-SPAM: You have %d mail!

#Siger "You have x mails" når der er ren mail.
SAY-EMAIL: You have %d mails!

#Ingen lyd ved spam.
SOUND-SPAM:

#Lyd ved email
SOUND_EMAIL: email.wav

#Spiller kun email.wav ved både email _og_ spam
SINGLE-NOTIFY

i config-filen kan gøre det?

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.

Fra : Henning Lund

Dato : 09-11-03 08:14

Peter G skrev:

> Nu skriver du godt nok ikke hvilken version (jeg refererer til v.
> 1.5) du bruger, men mon ikke

Så vidt jeg ved er det det samme ved begge versioner, men det var samme
svar jeg fik vedr. scriptet, fejlen jeg lavede var at jeg ikke
genstartede Spampal efter rettelsen, så den hylede stadig op når den
ikke skulle det efter min mening

Fra : Kim Kolmorgen

Dato : 09-11-03 17:10

On 9 Nov 2003 01:45:48 GMT, Peter G <PeterG@despammed.com> wrote:

>i config-filen kan gøre det?

Nu er jeg blevet interesseret. Hvilken config fil? Jeg har ikke set noget til
konfigurering af sounds i Spampal (1.5) og synes heller ikke jeg kan finde noget
på Spampals hjemmeside.

--
Venlig Hilsen
Kim Kolmorgen

Fra : Peter G

Dato : 09-11-03 17:58

Kim Kolmorgen skrev:

> Nu er jeg blevet interesseret. Hvilken config fil?

....\SpamPal\plugins\Notify\Notify.dat

Jeg har ikke set
> noget til konfigurering af sounds i Spampal (1.5) og synes heller ikke
> jeg kan finde noget på Spampals hjemmeside.

Det er et plugin til Spampal.
http://www.slabihoud.de/spampal/

Manual:
<http://www.spampalforums.org/phpBB2/viewtopic.php?t=599&sid=368ce862555ccb