"anders" <aol@oncablefjern.dk> skrev i en meddelelse
news:3fc9d19d$0$27368$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> > Jeg ville gerne høre hvorfor du ikke fik det fulde beløb tilbage.
> > Som udgangspunkt skal man have det fulde beløb tilbage.
> > Evt. prisfald i mellemitiden har intet at sige.
> > Man skal have refunderet købsprisen.
>
> Ok, hurtigt fortalt, fortalte jeg i forretningen at mit grafikkort var
meget
> ustabilt og pludselig blev skærmen sort, jeg afleverede så pc´eren til
dem,
> de fik skiftet strømforsyningen (der var ikke noget galt med
> strømforsyningen) og jeg fik den retur.
> Men der var stadig problemer med kortet, jeg skiftede det så ud med min
> datters pc, og nu var der ingen problemer, bortset fra problemer med
> grafikkortet i min datters pc. Jeg gik så ned med kortet i butikken hvor
jeg
> havde købt det for at få det byttet. Det kunne ikke lade sig gøre det
skulle
> sendes ind på værkstedet!! der gik en uge, der skete ikke en skid, der gik
> 2uger, jeg var sur!! jeg fik så at vide at kortet var udgået, så det
skulle
> sendes retur til leverandøren i holland, så vil jeg nok få et andet som
var
> bedre???men nej, - efter 6 uger og et utal af besøg i butikken for at få
mit
> kort eller refunderet kortet. bankede jeg i bordet og truede med advokat
og
> forbrugerrådet, han var kold - nu kunne jeg så få hvad sådan et kort
kostede
> i dag 1000,- Dertil skal siges, der gik lige 1 uge mere inden han slap
> tussen. Det ærger mig lidt, at jeg købte min maskine til 11.550,-kr i
> smallegade. marts 2003
Det er en vaskeægte møgforhandler.
Du har/havde krav på det fulde beløb.
Man kan ikke nedvurdere det beløb der skal udbetales.
Din sag minder i øvrigt en del om min oplevelse med midt data.
Det endte dog med at jeg fik et brugt bundkort udleveret.
Det er næsten ligeså slemt.
Jeg er så gået til forbrugerklagenævnet og vil anlægge sag i løbet af de
næste par uger.