Min Printer er laaangsom efter ny XP insta~
Fra : Kim

Dato : 27-11-03 21:54

Min HP Psc 750 som plejer at køre fint , er efter jeg har ny instaleret Win
XP bare blevet extrem langsom, nogen der har en Ide om hvad der kan være
galt ?? Win XP har fundet Printer

Mvh. Kim

Fra : Cinnober

Dato : 27-11-03 22:02

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Win
> XP bare blevet extrem langsom, nogen der har en Ide om hvad der kan være

Forkert driver??

Fra : Kim

Dato : 27-11-03 22:20

Fra : Kim

Dato : 27-11-03 22:28

Kan det have noget at gøre med at der er lav blækstand i farvepatronen (har
jeg lige set for første gang) ???
plejer der ikke at være lidt tilbage når man får meddelelse ??

Fra : Henrik Dissing

Dato : 29-11-03 11:44

On Thu, 27 Nov 2003 21:54:23 +0100, Kim wrote:

>Min HP Psc 750 som plejer at køre fint , er efter jeg har ny instaleret Win
>XP bare blevet extrem langsom, nogen der har en Ide om hvad der kan være
>galt ??

Har du tjekket i Task Manager om der skulle være ét eller andet som står og
bruger CPU-tid? Printer-spooleren kører normalt med en lav prioritet, så
udprinting er noget af det første som lider når computeren har travlt.

Just a thought.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)