Må ikke installere DX
Fra : Bjørn

Dato : 27-11-03 15:44

Hej,

Jeg har nu klaret mine gamle problemer, men nu kommer et nyt altså.

Jeg må ikke installere DirectX (har prøvet med 8.1 og 9.0).

Jeg har en 2500@3200+, MSI K7N2G-ILSR bundkort, 512mb ddr pc3200, 2x120gb
maxtor samt et R9600PRO fra HighTech HiS Exalibur.

Den installerer DirectX, men det bliver ikke på computeren, selv lige efter
installation er det ikke i "installerede programmer".

Hvordan kan det være - og kan jeg overhovedet få DX på min computer? For
ellers har jeg jo ikke meget at bruge mit gfx til - så kunne jeg ligeså godt
sidde med mit TNT2 kort :)

Fra : Sander

Dato : 27-11-03 16:07

Start - Kør
her skriver du: dxdiag

Sander.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-11-03 16:51

"Bjørn" <kongenFJERN@DETTEudnytmig.nu> crashed Echelon writing

> Den installerer DirectX, men det bliver ikke på computeren, selv lige
> efter installation er det ikke i "installerede programmer".

DX lægger sig ikke her, for DX kan ikke afinstalleres når først det er lagt
ind.

(sandhed med modifikationer, der findes flere hjemme fidus løsninger til at
fjerne det, bare ikke nogle gode nogen udover format)

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjørn

Dato : 27-11-03 17:41

Ligemeget hvad bliver det i hvert tilfælde ikke installeret :(
Vil gerne køre en 3DMark bare for at se hvad jeg kan få, men ak nej, det vil
den ikke.

Hvis I har icq må I gerne adde mig, 225580035.

Fra : Zulu

Dato : 27-11-03 18:07

Bjørn wrote:
> Ligemeget hvad bliver det i hvert tilfælde ikke installeret :(
> Vil gerne køre en 3DMark bare for at se hvad jeg kan få, men ak nej,
> det vil den ikke.

Har du prøvet at kører dxdiag?

Zulu

Fra : Bjørn

Dato : 27-11-03 20:12

Yep - kører alle tests uden problemer.

Fra : Zulu

Dato : 27-11-03 20:21

"Bjørn" <kongenFJERN@DETTEudnytmig.nu> skrev i en meddelelse
> Yep - kører alle tests uden problemer.

Ja, men hvilken version? Står på første side.

Zulu

Fra : Bjørn

Dato : 27-11-03 21:16

9.0b.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-11-03 21:29

> 9.0b.

Jamn tillykke det er jo den nyeste nye, så du HAR den installeret.

Måske du skulle kigge på opdateringer til 3dMark istedet ;)

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjørn

Dato : 27-11-03 23:49

Prøver lige at finde updates - skriver lige senere :)

Fra : Bjørn

Dato : 28-11-03 00:34

Så har jeg updated - er MEGET skuffet over min score.
Er gået fra 13500 til 9900 3dmarks ved skift fra Ti4600 til 9600PRO.

Det burde da ikke være rigtigt?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-11-03 01:08

> Så har jeg updated - er MEGET skuffet over min score.
> Er gået fra 13500 til 9900 3dmarks ved skift fra Ti4600 til 9600PRO.
>
> Det burde da ikke være rigtigt?

Det kommer da an på hvilken version Catalyst eller Omega driver du kører
med, og hvilken opsætning du har sat i mht. AA, FSAA osv.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjørn

Dato : 28-11-03 07:45

Vil du så ikke lige fortælle mig den bedste opsætning, hvis jeg kun tænker
3dmark? :)

Fra : Anders Pedersen

Dato : 27-11-03 20:21

On Thu, 27 Nov 2003 15:51:09 +0000 (UTC), Bjarke Andersen wrote:

> "Bjørn" <kongenFJERN@DETTEudnytmig.nu> crashed Echelon writing

> DX lægger sig ikke her, for DX kan ikke afinstalleres når først det er lagt
> ind.
dx kan godt afinstaleres for der findes programmer til det.
har selv haft afinstaleret dx.

--
Med Venlig Hilsen
Anders Pedersen