Logitech
Fra : Montego

Dato : 26-11-03 23:51

Har købt mig en MX700 mus,men har et lille problem med den,Jeg har købt den
,fordi den har flere knapper end normalt,og de ville jeg gerne bruge når jeg
spiller,men kan ikke få de knapper på siden til at virke, i spille,ja det er
sådan set ,kun de normale to+scroll der duer,har hente de nye driver hos
logitech.Kan i hjælpe Takker Montego
P.S spillet er Black hawk down

---

Fra : Brizz

Dato : 27-11-03 00:46

> [...]
er
> sådan set ,kun de normale to+scroll der duer,har hente de nye driver hos

Har netop løst det samme problem som jeg havde(læs tråd af 25/11-03)
Se hvad gjorde jeg så... Under start-kontrolpanel-hardware-enhedshåndtering
trykkede jeg på mus og opdater driver. da det var gjort hentede jeg den
nyeste version mouseware fra logitech.com som hedder mw978dan.exe. jeg
installerede det og genstartede. Så kom den selv op og sagde den havde
fundet en ny mus og vupti så var den der.

> P.S spillet er Black hawk down

Ved ikke lige hvad det har med sagen at gøre

Mvh Brian
....der nu bare mangler at få sit soundblaster live 1024 til at køre under xp

Fra : Montego

Dato : 27-11-03 01:55

Knapperne virker fint i windows,kan ikke få dem til at virke i spil,og det
er ikke kun ved BHD

---

Fra : David T. Metz

Dato : 28-11-03 01:45

Montego wrote:
> Knapperne virker fint i windows,kan ikke få dem til at virke i
> spil,og det er ikke kun ved BHD

Har du prøvet "advanced settings utilities"? Det skulle løse problemer i
spil:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=1792&contentid=6034&OSID=1&softwareid=6819&countryid=4&languageid=1

David

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 27-11-03 10:17

> [...]
> at virke, i spille,ja det er sådan set ,kun de normale to+scroll der
> duer,har hente de nye driver hos logitech.Kan i hjælpe Takker

Prøv at hente mwadvanced.exe her:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=1792&contentid=6034&OSID=1&softwareid=6819&countryid=4&languageid=15

Den enabler de sidste knapper på min mus, hvis ellers settings er rigtige i
den. Jeg plejer at sætte flueben i dem alle.

--
Mvh. Kim, Aalborg
Forget 911, I dial .357